مسئولان باید از تولید و اشتغال به شکل عملی حمایت کنند
مسئولان باید از تولید و اشتغال به شکل عملی حمایت کنند

دادستان تبریز گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی و همچنین نمایندگان مجلس باید تا جایی که امکان‌پذیر است، از تولید و اشتغال به صورت عملی حمایت کنند. بابک محبوب علیلو روز شنبه، ۱۰ مهرماه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک شهید سلیمانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است که شعارهای سال […]

دادستان تبریز گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و قضایی و همچنین نمایندگان مجلس باید تا جایی که امکان‌پذیر است، از تولید و اشتغال به صورت عملی حمایت کنند.

بابک محبوب علیلو روز شنبه، ۱۰ مهرماه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرک شهید سلیمانی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از یک دهه است که شعارهای سال را در ارتباط با موضوعات اقتصادی تعیین می‌کنند لذا این امر، اهمیت و حساسیت موضوع را نشان می‌دهد که نیازمند توجه مضاعف در زمینه‌ی تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: خوشبختانه یکی از اولویت‌های دادستان کل استان نیز پیگیری مسائل و مشکلات حوزه‌ی تولید و اشتغال است تا در کنار این افراد، موانع این مسیر را شناسایی و با کمک مدیران دستگاه‌های اجرایی در جهت رفع آنها قدمی برداریم.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند تا واردات لوازم خانگی به طور کلی لغو شود لذا همه باید به این مسئله توجه کنیم و در راستای فرامین ایشان، این موضوع را در برنامه‌های خود قرار دهیم.

علیلو خاطرنشان کرد: این بازدید نیز در جهت آن است تا به تولیدکنندگان حوزه‌های مختلف به ویژه لوازم خانگی اعلام کنیم که در کنار آنها هستیم و اگر توان رفع مشکلات آنها را داشته‌ باشیم، دریغ نمی‌کنیم.

وی همچنین بیان کرد: با همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در سطح استان عزم آن را داریم تا به تولیدکنندگان کمک کرده و در جهت رفع موانع و دلگرمی آنها بکوشیم تا بتوانند تولیدات خود را با آسایش خاطر ادامه، توسعه و گسترش دهند چرا که باید نیازهای داخلی را تا حد امکان خودمان در کشور تامین کنیم و نیازی به واردات از کشورهای دیگر نداشته باشیم تا به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای تعدادی از جوانان کشور در واحدهای تولیدی و صنعتی شغل ایجاد شود.

وی در پایان تاکید کرد: رشد و گسترش واحدهای تولیدی و افزایش تولید محصولات و همچنین میزان استفاده از آن، زمینه‌ی خوبی را برای اشتغال فراهم می‌کند و وظیفه ما است تا در این راه کمک کنیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا