مربی تیم فوتبال ماشین سازی: شکست بازی رفت با پیکان را جبران می‌کنیم
مربی تیم فوتبال ماشین سازی: شکست بازی رفت با پیکان را جبران می‌کنیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی با اشاره به شکست ۶ بر ۲ تیمش در بازی رفت مقابل پیکان، گفت: تلاش میکنیم بازی رفت را جبران کنیم.

غلامرضا باغ آبادی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیم های ماشین سازی و پیکان افزود: در طول هفته تمرینات منظمی برگزار کردیم تا روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کنیم و حتی روی گل دوم تیم شهرخودرو نزدیک ۲ ساعت با بازیکنان بحث فنی داشتیم. 

مربی تیم ماشین سازی با اشاره به اینکه در بازی هفته قبل با تیم شهر خودرو به هماهنگی نسبی دست یافتیم، اظهار امیدواری کرد: با ادامه این روند در بازی فردا به کسب سه امتیاز برسیم و باخت سنگین بازی رفت مقابل تیم پیکان را که ما را آزرده خاطر کرده بود جبران کنیم.

باغ آبادی اضافه کرد: همانطور که در بازی با تیم سپاهان دیدید بازیکنان تیم ماشین سازی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند همچنین در بازی با تیم شهرخودرو از جان مایه گذاشتند ولی داور میدان با اشتباهاتی که داشت نتیجه بازی را تغییر داد. 

وی در خصوص ضعف بازیکنان ماشین سازی در بازی های اخیر، خاطرنشان کرد: تیم ماشین سازی به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نیم فصل نتوانست خود را تقویت کند و از طرفی هم مجبور به موافقت با جدایی چند بازیکن تاثیر گذار تیم شد، از این رو با تکیه بر بازیکنان جوان تیم لیگ را ادامه می دهیم. 

باغ آبادی در مورد بازیکنان غایب تیمش برای بازی فردا مقابل پیکان گفت: مسلمی پور به دلیل مصدومیت در بازی فردا تیم را همراهی نخواهد کرد. 

تیم ماشین سازی  ۲۳ امتیازی فردا جمعه از ساعت ۱۵ مقابل تیم پیکان ۱۳ امتیازی در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی صف آرایی خواهد کرد.  

  • منبع خبر : ایرنا