مدیرعامل ماشین‌سازی شایعه برکنار شدن سرمربی این تیم را تکذیب کرد
مدیرعامل ماشین‌سازی شایعه برکنار شدن سرمربی این تیم را تکذیب کرد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز با رد هرگونه اخبار مبنی بر برکنار شدن سرمربی این تیم، گفت: شیخ لاری مرد قابل اطمینان و مربی بسیار خوبی است و این شایعات صحت ندارد.

به گزارش نهال امید، هوشنگ نصیرزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون هیچ ضرب الاجلی به سرمربی ماشین سازی نداده است، افزود: از زمانی که شیخ لاری سکان هدایت ماشین سازی را بر عهده گرفته است، انسجام بسیار خوبی بر تیم حاکم شده و بسیار امیدواریم در بازی های بعدی نتایج ضعیف هفته های اخیر جبران شود.

وی رویکرد اصلی باشگاه ماشین سازی را حمایت قاطعانه از شیخ لاری اعلام و اضافه کرد: او بدون تردید تا پایان فصل در ماشین سازی خواهد بود.

نصیرزاده یکی از ویژگی های بارز باشگاه ماشین سازی را ثبات در ارکان تیم و باشگاه اعلام کرد و گفت: بر همین اساس از سرمربی تیم حمایت می کنیم و هرچند نتایج هفته های اخیر ضعیف بوده است اما به لحاظ فوتبالی ما از کادرفنی رضایت کامل داریم.

طی روزهای اخیر و به دنبال باخت ۳ بر ۱ ماشین سازی مقابل شاهین بوشهر، زمزمه هایی مبنی بر اخراج احد شیخ لاری از سکان هدایت این تیم به گوش می رسید.

ماشین سازی که در دور رفت لیگ برتر با رسول خطیبی نتایح درخشانی گرفت با جدایی وی و جایگزینی شیخ لاری روند نتایج خوب قطع شد و طی ۴ بازی تنها دو امتیاز به اندوخته های خود اضافه کرد.

این تیم هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.ماشین سازی در هفته ۲۱ روز پنجشنبه ۸ اسفند ماه در تبریز میزبان نساجی قائمشهر است.

ایرنا