مدارس ورزشی شهرداری تبریز، سکوی پرتاب استعدادهای ورزشی شهر
مدارس ورزشی شهرداری تبریز، سکوی پرتاب استعدادهای ورزشی شهر

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز استعدادیابی را یکی از اهداف اصلی و مهم مدارس ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد و از کشف چهره های مستعد در این مدارس خبر داد. بابک دانش پناه در مراسم اختتامیه مدارس ورزشی شهرداری در تابستان سال جاری اظهار کرد: این مدارس در رشته‌های مختلف ورزشی از […]

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز استعدادیابی را یکی از اهداف اصلی و مهم مدارس ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد و از کشف چهره های مستعد در این مدارس خبر داد.

بابک دانش پناه در مراسم اختتامیه مدارس ورزشی شهرداری در تابستان سال جاری اظهار کرد: این مدارس در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، تکواندو و کشتی با حضور بیش از ۸۵۰ نفر از فرزندان تبریزی در رده سنی هشت تا ۱۴ سال در اماکن ورزشی شهرداری تبریز برگزار شدند.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی اساتید برجسته و قهرمانان شهر در قالب این مدارس افزود: در کنار غنی‌سازی اوقات فراغت و تشویق کودکان به ورزش، استعدادیابی یکی از مهم‌ترین اهداف مدارس ورزشی شهرداری تبریز در تابستان بود تا با شناسایی این استعدادها بتوانیم در آکادمی‌های دائمی برای رشد و پیشرفت آن‌ها بسترسازی کنیم.

دانش پناه با قدردانی از همراهی و مساعدت شهرداری تبریز و شورای اسلامی کلانشهر تبریز در برگزاری هر په بهتر این برنامه‌ها ادامه داد: یکی دیگر از اهداف ما الگوسازی برای دیگر کودکان و نوجوانان بوده و تلاش می‌کنیم با کوک به رشد و افتخارآفرینی فرزندان تبریز به این هدف دست پیدا کنیم.

به نقل از  امور ارتباطات سازمان ، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ، وی در پایان با اشاره به استعدادهای پرورش‌یافته در آکادمی‌های تکواندو و کشتی شهرداری تبریز از افتخارآفرینی آن‌ها در سطح ملی خبر داده و از مدیران و مربیان این آکادمی‌ها قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا