مالک تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام فوری کند
مالک تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام فوری کند

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی در مجلس شورای اسلامی گفت: مالک باشگاه تراکتور تبریز باید برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تییم اقدام فوری کند. محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران ضمن ابراز تاسف از شرایط کنونی تیم تراکتور، اظهار داشت: شرایط زمانی برای این تیم به دلیل حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا بسیار حساس است و اولین و فوری‌ترین اقدام باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالات می باشد که حتما" باید مالک کنونی اقدام عاجل به عمل آورد و قرار نشست هیات اخیر در استانداری آذربایجان شرقی نیز بر همین اساس بوده است.

به گزارش نهال امید محمدحسین فرهنگی :موضوع انتقال تیم نیاز به زمان و مذاکره دارد و با سرعت و شرایط عادی امکان پذیر نیست، اگر مالک فعلی همکاری کند، زمینه برای تغییر مالکیت باشگاه نیز  ایجاد می‌شود که از قرار اطلاع موثق مالک هم حاضر به طی این فرآیند است.

فرهنگی ادامه داد: مسئولان ورزش و هیأت فوتبال آذربایجان شرقی نیز باید همین مسیر را پیگیری کنند و الا سایر گزینه ها در شرایط فعلی جوابگوی رفع مشکلات تراکتور نخواهد بود.

وی یادآور شد: اهم مسائل باشگاه تراکتور با تدبیر قابل حل است و بسترهای همه مسائلی که عنوان شد، فراهم می‌ باشد.

به گزارش نهال امید ، با اعلام تعلیق فعالیت های ورزشی و اداری باشگاه تراکتور تبریز، تمرینات این تیم تعطیل شده است و مالک آن به رغم برگزاری جلسه ای در استانداری آذربایجان شرقی همچنان بر خواسته خود اصرار داشته و تمایلی به تیم داری ندارد.

قرار بود تمرینات تیم تراکتور از عصر امروز شروع شود.

این تیم در مرحله حذفی رقابت هایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۳ شهریور جاری در قطر به مصاف النصر عربستان می رود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا