ماشین سازی مقابل پرسپولیس هجومی کار می‌کند/ تشریح وضعیت تیمی
ماشین سازی مقابل پرسپولیس هجومی کار می‌کند/ تشریح وضعیت تیمی

تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه تیمش آماده دیدار بزرگ برابر پرسپولیس است، گفت: ماشین سازی مقابل پرسپولیس هجومی کار می‌کند.

رسول خطیبی عصر چهارشنبه در حاشیه تمرین تیم ماشین سازی به خبرنگاران در تبریز گفت: هرگز به فکر تساوی و کسب یک امتیاز نبوده ام و فردا نیز برای پیروزی و ارائه یک بازی خوب و تماشایی پا به میدان می گذاریم.

وی در تشریح وضعیت تیمش با بیان اینکه تمرینات بازیکنانش خوب بوده است و همه شرایط مناسب برای این بازی است، افزود: فقط فرید بهزادی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده بازی هستند.

خطیبی با تاکید بر اینکه تلاش داریم تا یک بازی تماشایی و در شان خودمان انجام دهیم، گفت: ترسی از تیم حریف نداریم، آنالیز خوبی از پرسپولیس داشته‌ایم. می دانم که فردا بازی سخت و سنگین است ولی ما هم ماشین سازی هستیم.

وی همچنین از هواداران فوتبال آذربایجان در تهران نیز خواست تا فردا به ورزشگاه بیایند و تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند.

خطیبی اظهار داشت: اگر فردا اشتباهی نداشته باشیم می توانیم تیم حریف را شکست دهیم.

عصر امروز چهارشنبه آخرین تمرین تیم فوتبال ماشین سازی قبل از سفر به تهران و انجام بازی مقابل پرسپولیس زیر نظر رسول خطیبی در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و ماشین‌ سازی تبریز روز پنج شنبه ۹ آبان از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

گفتنی است یاران رسول خطیبی تا ساعتی دیگر با پرواز تبریز راهی تهران می‌شوند و اردوی قبل بازی را در هتل المپیک برپا می‌کنند.

  • منبع خبر : خبرآنلاین