ماشین سازی تبریز – آلومینیوم اراک؛ ماشین در انتظار معجزه اکبرپور
ماشین سازی تبریز – آلومینیوم اراک؛ ماشین در انتظار معجزه اکبرپور

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز، دوشنبه با بازی دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز پیگیری می‌شود. آلومینیومی‌ها با کسب ۶ برد، ۹ تساوی و ۴ باخت با ۲۷ امتیاز در رده ششم و ماشین سازان نیز با کسب یک برد، ۶ تساوی و ۱۲ باخت با ۹ امتیاز […]

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز، دوشنبه با بازی دو تیم آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز پیگیری می‌شود.

آلومینیومی‌ها با کسب ۶ برد، ۹ تساوی و ۴ باخت با ۲۷ امتیاز در رده ششم و ماشین سازان نیز با کسب یک برد، ۶ تساوی و ۱۲ باخت با ۹ امتیاز قعرنشین جدول رده بندی هستند.

دیدار رفت این دو تیم که در اراک برگزار شد با نتیجه‌ی ۴ بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید. دیداری که در آن رسول خطیبی سرمربی فعلی تراکتور، سکان دار هدایت آلومینیومی ها بود و بیاتلو نیز هدایت ماشین سازان را برعهده داشت.

اما با گذشت ۱۹ هفته از بازی های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم ماشین سازی قدم به قدم و بازی به بازی به ورطه سقوط نزدیکتر شد و اکنون به قعرنشین بلامنازع لیگ برتر تبدیل شده است.

در این بین اما رفت و آمدهای متعدد مربیان، مدیران عامل و مدیران فنی که گاهی در حد چند روز بیشتر دوام نمی آوردند و دوباره افراد دیگری بعنوان سرمربی، مدیرعامل و مدیر فنی معرفی شدند، روز به روز این تیم را به حاشیه کشاند.

شاهکار همه‌ی تغییرات که این تیم ریشه دار و دوست داشتنی تبریزی را به جوک خبری رسانه ها نیز تبدیل کرد، حضور آستن بعنوان معاون ورزشی باشگاه ماشین سازی بود که مهر تاییدی بر عزم استوار مسئولین این باشگاه به سقوط به دسته‌ی پایین، محسوب می شد. هرچند بعد از واکنش های رسانه ای و اعتراض هوادارن تیم، این انتصاب منتفی شد.

علیرضا اکبرپور، جدیدترین سرمربی ماشین سازی است که بعد از بیاتلو، اخباری، پاشازاده و خورشیدی، هدایت سبزقبایان بحران زده را بر عهده گرفته است و در اولین اظهار نظر خود در خصوص قبول این مسئولیت سنگین گفت « خراب شدن خودش را به بهای حضور در این تیم ریشه دار دیار خودش به جان می خرد».

اما مشخص نیست اکبرپور چند روز در تبریز ماندگار خواهد شد و با توجه به شرایط وحشتناک ماشین سازی هیچ بعید نیست این پیشکسوت فوتبال تبریز نیز چمدان خود را بسته و با انتشار پیام خداحافظی از هواداران، تبریز را به مقصد تهران ترک کند.

همانطور که بارها اشاره شده است، وضعیت فعلی ماشین سازی نتیجه‌ی تجربه تلخ واگذاری تیم ها به بخش خصوصی است و گویا قرار نیست متولیان فوتبال کشور از تجربه‌ی تلخ پاس تهران که در اثر همین واگذاری های اشتباه از صفحه فوتبال ایران محو شد، عبرت بگیرند.

این دیدار از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز و با قضاوت سید مهدی مرجان زاده آغاز خواهد شد که جعفر مهاجر، امین زاهدی و رضوان سرشار او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا