ماشین آلات جمع آوری پسماند و باکس های زباله مناطق ۱۰گانه تبریز ضد عفونی شد
ماشین آلات جمع آوری پسماند و باکس های زباله مناطق ۱۰گانه تبریز ضد عفونی شد

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از اجرای طرح ضدعفونی تجهیزات و ماشین آلات جمع آوری پسماند و باکس های زباله در مناطق ۱۰گانه شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نهال امید، محمدرضا قربانیان تبریزی گفت: با تلاش نیروهای خدمات شهری طرح ضد عفونی تجهیزات و ماشین آلات جمع آوری پسماند و باکس های زباله در مناطق دهگانه شهرداری تبریز به صورت مستمر اجرا می شود.

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در خصوص گند زدایی و ضدعفونی  کلیه تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله با مواد گند زدا ، ضد ویروس و ضد عفونی افزود: با توجه به تاکید مسئولان بهداشتی کشور و استان آذربایجان شرقی، اقدامات بازدارنده و پیشگیری کننده در حوزه خدمات شهری از سوی این معاونت برای جلوگیری از شیوع بیماری ها در حال اجرا است.

او در پایان سخنانش افزود: معاونت خدمات شهری علاوه بر شستشوی مداوم تجهیزات و ماشین آلات و باکس های زباله، توزیع اقلام بهداشتی از قبیل ماسک و دستکش در بین پاکبانان و نیروهای خدمات شهری، و نیز الازم  تمام پیمانکاران به استفاده از مواد گندزدا و ضد ویروس جهت پاکسازی و ضد عفونی کردن تجهیزات و ماشین آلات حمل زباله را در دستور کار قرار داده است.

  • منبع خبر : شهریار