لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام تبریز
لزوم تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام تبریز

سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و تهیه برنامه زمان‌بندی قطعی هر یک از طرح‌های سطح شهر تاکید کرد. مظفر سلیمانی در جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق یک و دو، با اشاره به حساسیت‌های خاص این دو منطقه، اظهار کرد: رفع مشکلات و کاستی‌های عمرانی و خدماتی، نیاز مبرم به زمان‌بندی و […]

سرپرست شهرداری تبریز بر لزوم تعیین و تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام و تهیه برنامه زمان‌بندی قطعی هر یک از طرح‌های سطح شهر تاکید کرد.

مظفر سلیمانی در جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق یک و دو، با اشاره به حساسیت‌های خاص این دو منطقه، اظهار کرد: رفع مشکلات و کاستی‌های عمرانی و خدماتی، نیاز مبرم به زمان‌بندی و برنامه‌ریزی دارد.

وی با تاکید بر این‌که روند اجرای پروژه باید شفاف و مطابق برنامه باشد، تاکید کرد: زمان‌بندی، علاوه بر نقش تاثیرگذار در مدیریت هزینه و زمان، به شفافیت اجرای پروژه نیز کمک می‌کند و مردم را در جریان کم‌وکاست اجرای کار قرار می‌دهد.

وی متذکر شد: بسیاری از مشکلات اجرایی به خاطر غفلت از زمان‌بندی است؛ وقتی پروژه‌ای پشتوانه‌ برنامه‌ریزی مناسبی ندارد، طبیعی است باعث اتلاف هزینه و زمان می‌شود.

سلیمانی با بیان این‌که پروژه‌های نیمه‌تمام و رهاشده، مهم‌ترین دلیل نارضایتی مردم است، ادامه داد: در مدت زمان محدودی که در اختیار داریم باید پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت قرار دهیم و با تعریف منابع و اعتبارات لازم، از فصل عمرانی، حداکثر استفاده را ببریم.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی اظهار کرد: فصل عمرانی تبریز بسیار کوتاه است و این فرصت کوتاه نباید قربانی رکود و بی‌برنامگی شود.

در این جلسه، معاونان عمران و شهرسازی و هم‌چنین شهرداران منطقه یک و دو و شماری از کارشناسان فنی و عمرانی حضور داشتند.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا