فوتی‌های کرونایی در آذربایجان شرقی روزانه به بیش از ۲۵ مورد رسید
فوتی‌های کرونایی در آذربایجان شرقی روزانه به بیش از ۲۵ مورد رسید

به گزارش نهال امید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، طی روزهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و روزانه به بیش از ۲۵ فوتی رسیده است.  دکتر عباسعلی درستی جمعه شب، پنجم شهریورماه، در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به روند افزایشی و حاد بیماری کرونا در […]

به گزارش نهال امید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان، طی روزهای اخیر افزایش قابل توجهی داشته و روزانه به بیش از ۲۵ فوتی رسیده است. 

دکتر عباسعلی درستی جمعه شب، پنجم شهریورماه، در گفت‌وگوی خبری، با اشاره به روند افزایشی و حاد بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: مجموع بستری‌های کرونایی استان از مرز ۱۸۰۰ مورد گذشته و روزانه بین ۱۰۰۰ تا ۱۱۰۰ بیمار جدید کرونا در استان گزارش می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی متذکر شد: شرایط موجود نشان می‌دهد که راه دیگری جز واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل بیماری وجود ندارد ولی هنوز میزان واکسیناسیون کرونایی کشور به حد مطلوب نرسیده و برخی سویه‌های جدید کرونا، کشف شده‌اند که واکسن هیچ تاثیری بر روی آن‌ها ندارد.

وی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون استان نیز گفت: محموله‌های واکسن، دو روز در هفته‌ بین استان‌ها توزیع می‌شود اما هر محموله واکسن، حداکثر در دو روز تزریق شده و به اتمام می‌رسد، در نتیجه در دو روز بعدی، واکسنی برای تزریق نداریم.

درستی افزود: روز پنجشنبه هیچ تزریق واکسنی در استان انجام نگرفته اما از روز جمعه بار دیگر اقدام به تزریق کردیم و فعلا تا سه روز آتی، موجودی برای تداوم واکسیناسیون کرونایی در استان را داریم.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا