فرماندار عجب‌شیر: محدودیت‌های بیشتر در صورت بی‌توجهی مردم اعمال می‌شود
فرماندار عجب‌شیر: محدودیت‌های بیشتر در صورت بی‌توجهی مردم اعمال می‌شود

فرماندار عجب‌شیر با بیان اینکه کرونا همچنان شدت گذشته را دارد و ضعیف نشده است گفت: در صورت بی‌توجهی مردم به دستورالعمل‌های ابلاغی، محدودیت‌های بیشتر در راستای کنترل این بیماری اعمال خواهد شد.

به گزارش نهال امید، عادل اصغرپور در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان افزود: برای غلبه بر این بیماری همه باید پای کار باشند و ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و شستن مرتب دست ها با آب و صابون را فراموش نکنند.

وی همچنین از افزایش بازرسی ها در راستای کنترل این بیماری در شهرستان خبرداد و گفت: به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای دستور العمل‌های بهداشتی، بازرسی ها از ادارات و واحدهای صنفی شهرستان بیشتر می شود و با افراد و واحدهای صنفی خاطی برخورد می شود.

وی افزود: فرمانداری، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت شبکه بهداشت و درمان مسوول بازرسی و کنترل رعایت پروتکل ها از سوی مردم و اصناف و ادارت هستند.

اصغرپور به مناطق پر خطر شهرستان از نظر شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: روستاهای خضرلو، شیراز و هرگلان و مناطق شهری بلوار شهدا، حمام کوچه، سعدآباد جانبازان و ایثارگران و شیشوان از مناطق پرخطر هستند.

وی همچنین به درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در اماکن و امور نقلیه و پایانه شهرستان عجب شیر اشاره کرد و گفت: تاکسی ها و اتوبوس ها ۷۰درصد، پاساژها ۷۰درصد، نانوایی ها ۷۵ درصد، بانک ها ۹۰درصد و بیمارستان ها و مساجد ۹۵ درصد رعایت می کنند.

فرماندار عجب شیر با بیان اینکه شهرستان در حال حاضر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد افزود: باید تلاش کنیم وضعیت شهرستان رو به سمت سفید قرار گیرد.

  • منبع خبر : ایرنا