علی‌منصور به‌جای ساکت، ساکت به‌جای علی‌منصور؟
علی‌منصور به‌جای ساکت، ساکت به‌جای علی‌منصور؟

پس از اخراج «علیرضا منصوریان»، «ساکت الهامی» نزدیکترین فرد برای نشستن روی نیمکت تراکتور است. به گزارش نهال امید، باشگاه تراکتور که روز گذشته منصوریان را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرده بود، مذاکرات خود با گزینه‌های مختلف را آغاز کرده که در این بین الهامی از شانس بیشتری نسبت به سایرین برای هدایت […]

پس از اخراج «علیرضا منصوریان»، «ساکت الهامی» نزدیکترین فرد برای نشستن روی نیمکت تراکتور است.

به گزارش نهال امید، باشگاه تراکتور که روز گذشته منصوریان را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرده بود، مذاکرات خود با گزینه‌های مختلف را آغاز کرده که در این بین الهامی از شانس بیشتری نسبت به سایرین برای هدایت تراکتور برخوردار است.

الهامی که فصل گذشته پس از اخراج مصطفی دنیزلی، هدایت تراکتور را برعهده گرفت، توانست این تیم را در پایان فصل به مقام قهرمانی جام حذفی برساند.

این سرمربی محبوب بین پرشورها، به‌دلیل اعتراضات مکرر به داور بازی در دیدار فینال جام‌حذفی به مدت شش ماه از نشستن روی نیمکت محروم شد که به همین دلیل، مدیریت باشگاه تراکتور علیرضا منصوریان را در ابتدای فصل جاری به عنوان سرمربی تیم انتخاب و معرفی کرد.

به گزارش نهال امید، مهدی تارتار – سرمربی کنونی تیم پیکان، الکساندر نوری و افشین قطبی گزینه‌های دیگر مدیریت تراکتور برای هدایت تراکتور هستند.

باتوجه به فشردگی مسابقات، تراکتوری‌ها باید خیلی سریع نسبت به انتخاب و معرفی سرمربی تیمشان اقدام کنند.

  • منبع خبر : ایسنا