ظرفیت تبریز در خارج از مرزهای ایران برجسته است
ظرفیت تبریز در خارج از مرزهای ایران برجسته است

دبیر سومین همایش ملی زنده نامان گفت: ظرفیت تبریز در خارج از مزرهای ایران نیز شناخته شده و برجسته است و با پاسداشت آن‌ها، می‌توان از سرمایه غنی این شهر قدردانی کرد.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام احمد حمیدی، در نشست هماهنگی برگزاری سومین همایش زنده نامان تبریز، با اشاره به بخش بین المللی این همایش خاطرنشان کرد: با توجه به جمع بندی جدیدی که در راستای معرفی و پاسداشت تبریزی های خارج از کشور در این همایش فراهم شده است، نسبت به معرفی و پاسداشت آنها اقدامات مقتضی اندیشیده خواهد شد.

وی افزود: تدابیر لازم برای این امر اندیشیده شده و با همکاری نهادهای مرتبط با ایرانیان مقیم خارج از کشور، تلاش‌هایی برای شناسایی این افراد اندیشیده خواهد شد.

حمیدی از حوزه‌های علم، صنعت، تجارت و فرهنگ به عنوان حوزه‌هایی یاد کرد در آن تمرکز بیشتری برای شناسایی وجود دارد و امیدواریم که در این راستا نتایج موثری بگیریم.

وی افزود: افزون بر این حسن اشتهار اجتماعی نیز از ملاک های مورد نظر ماست که در این شناسایی‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی اجتماعی و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، همچنین افزود: البته نگاه ما در این خصوص به افرادی که برای تبریز و اعتبار آن امر مهمی را سامان داده‌اند نیز هست و می توان به شناسایی آنها نیز توجه داشت.

روابط عمومی شهرداری تبریز