ظرفیت بستری بیمارستان اهر به ۲۰۰ تخت افزایش می‌یابد
ظرفیت بستری بیمارستان اهر به ۲۰۰ تخت افزایش می‌یابد

به گزارش نهال امید: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای، ظرفیت بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر طی ماه‌های آینده به ۲۰۰ تخت افزایش می‌یابد.

احمد محرم‌زاده روز شنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان اهر اظهار کرد: به عنوان یک نماینده پیگیر اعتبار طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان‌های باقرالعلوم اهر و امام حسین (ع) هریس از وزارت بهداشت خواهم بود.

وی با اشاره به نصب دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: نصب این دستگاه در حال اجرا بوده و تنها یک قطعه نواقص دارد و از وزارت بهداشت خواسته‌ایم تا نواقص این زیرساخت درمانی بیمارستان اهر را تأمین و تحویل دهد.  

محرم زاده ادامه داد: نصب و راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان باقرالعلوم اهر جزو مطالبات مردم اهر است و برای مردم منطقه ارسباران نیز خدمات‌رسانی خواهد کرد و طبق وعده‌ای که داده شده در ماه‌های آینده بخش MRI در بیمارستان اهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان مجهزترین بخش LDR منطقه ارسباران نیز در بیمارستان باقرالعلوم اهر به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بخش زایمان بیمارستان اهر با ۱۰ تخت مجزا و با امکانات و تجهیزات روز و بخش دیالیز با ۴۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر افزوده شده است.

نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با قدردانی از تلاش‌های مدیر شبکه بهداشت و مدیران بیمارستان باقرالعلوم اهر گفت: تکمیل برخی زیرساخت‌های درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر به اعتبار و تجهیزات نیازمند است، که با پیگیری از وزارت بهداشت و درمان و سایر ارگان‌ها؛ کمبود اعتبار برای تکمیل طرح‌های توسعه‌ای و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان اهر را تأمین می‌کنیم.

محرم زاده بر ضرورت دقت در خدمات‌رسانی به بیماران مراجعه‌کننده از نظر کیفی در بیمارستان باقرالعلوم اهر تأکید کرد و یادآور شد: تمام پیگیری‌ها برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای بیمارستان باقرالعلوم اهر صرفاً برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران است و در این مسیر از هیچ‌گونه تلاش دریغ نمی‌کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌اندازی داروخانه شبانه‌روزی در بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز نیاز دارویی محدوده این بیمارستان را تامین می‌کند.

  • منبع خبر : ایرنا