طرح تولید دستگاه کولر گازی توسط شرکت موتوژن اجرا می‌شود
طرح تولید دستگاه کولر گازی توسط شرکت موتوژن اجرا می‌شود

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های کشور تولید کولرهای گازی کم مصرف است طرح تولید دستگاه کولر گازی توسط شرکت موتوژن اجرا می شود. علی جهانگیری روز یکشنبه در حاشیه نشست با مسئولان شرکت موتوژن تبریز به ایرنا، اظهار داشت: شرکت موتوژن موافقت کلی طرح […]

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه یکی از دغدغه های کشور تولید کولرهای گازی کم مصرف است طرح تولید دستگاه کولر گازی توسط شرکت موتوژن اجرا می شود.

علی جهانگیری روز یکشنبه در حاشیه نشست با مسئولان شرکت موتوژن تبریز به ایرنا، اظهار داشت: شرکت موتوژن موافقت کلی طرح توسعه ای را از سازمان مرکزی خود دریافت کرده و پیگیر هستیم این طرح در شهرک صنعتی ۲ شهرستان میانه اجرا شود.
 
وی ادامه داد: این طرح برای بهینه کردن مصرف انرژی در کشور طرح بسیار موثری است که برای حدود ۴۰۰ نفر نیز اشتغال زایی خواهد داشت.
 
جهانگیری گفت: بر اساس برآوردهای اولیه برای اجرای این طرح بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد که به دنبال جذب سرمایه گذار خارجی هستند.

شرکت موتـــــــوژن که در منطقه صنعتی غرب تبریز واقع شده است به عنوان بزرگترین تولیدکننده الکتروموتورهای صنعتی در ایـران به شمار می رود که تا ۱۵ سال قبل بیش از یکهزار نفر در آن مشغول به کار بودند.

موتوژن، به عنوان یک شرکت پیشتاز در زمینه تولید موتورهای الکتریکی و الکتروموتورهای AC تکفاز و سه فاز فعالیت دارد.