ضرورت همکاری و تعامل شهرداری تبریز با شهرداری تهران در راستای توسعه شهری
ضرورت همکاری و تعامل شهرداری تبریز با شهرداری تهران در راستای توسعه شهری

عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت همکاری و تعامل با شهرداری تهران در راستای توسعه شهری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاکید کرد.

شهرام دبیری در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران، اظهار کرد: از شهردار تهران تشکر می‌کنیم که به مدیران شهر ما اعتماد کرده‌اند، یکی از این مدیران توانمند یعقوب هوشیار بوده که مدتی در شهرداری منطقه ۱۸ تهران فعالیت کرده و سپس به عنوان شهردار تبریز انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تجربیاتی که شهردار تبریز در تهران کسب کرده راهگشایی برای حل بسیاری از مشکلات شهری بوده تا بتوانیم در راستای توسه شهری گام برداریم.

وی بر افزایش همکاری و تعامل شهرداری‌های تهران و تبریز تاکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری می‌توانیم از تجربیات شهر تهران در راستای توسعه شهری استفاده کنیم و تبادل نظر داشته باشیم.

دبیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تقویت ارتباطات یکی از نیازهای اساسی بوده که می‌توان از این طریق در راستای پژوهش‌ها از تجربیات شهر تهران استفاده کنیم و با پیشرفت‌های علمی خدمات با کیفیتی به شهروندان ارائه دهیم.  

وی مطرح کرد: انتظار این است که در ارتباط با اصلاح قوانین هم با همدیگر همکاری داشته باشیم تا بتوانیم شاهد گام‌های موثرتری باشیم.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا زاکانی  شهردار تهران به منظور حضور در اختتامیه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی طی سفره یک روزه خود با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز دیدار کرد.