ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز با استفاده از نانو ذرات کوانتوم
ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز با استفاده از نانو ذرات کوانتوم

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: ناوگان اتوبوسرانی تبریز با استفاده از نانو ذرات کوانتوم ضدعفونی می‌شود.

به گزارش نهال امید، ایمان غنی زاده اظهار کرد: باتوجه به شیوع بالای ویروس کرونا در روزهای اخیر اهتمام ویژه و مستمری جهت ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی تبریز در حال انجام بوده و در این راستا استفاده از دستگاه ضدعفونی کننده نانو ذرات کوانتوم جهت ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی با همکاری سازمان پارک علم و فناوری استان آغاز شده است.

وی افزود: این دستگاه بر اساس ماده ضدعفونی کننده غیرالکلی و بر پایه نانو ذرات کوانتوم در مدت سه دقیقه قادر به ضد عفونی کردن کابین اتوبوس‌ها است و با استفاده از این روش در مدت زمان کوتاهی تمامی اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی می‌شود.

وی، ارسال روزانه پیامک به رانندگان بخش دولتی و خصوصی برای آگاهی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم مسافرگیری به صورت سرپائی، نصب تراکت‌های الزامی بودن استفاده از ماسک توسط مسافران در اتوبوس‌ها، ضدعفونی مستمر ایستگاه‌های اتوبوس، توزیع مستمر ماسک با قیمت مصوب دولتی در باجه‌های شارژ و فروش کارت بلیط را از جمله اقدامات دیگر اتوبوسرانی در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ اعلام کرد.

به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، غنی‌زاده در پایان از شهروندان درخواست کرد جهت حفظ سلامتی خود و همشهریان عزیز هنگام سوار شدن به اتوبوس حتما از ماسک استفاده کرده و فاصله فیزیکی را نیز رعایت کنند.

  • منبع خبر : ایسنا