صدور مجوز ترخیص محصولات شست‌وشو و ضدعفونی کننده به ارس
صدور مجوز ترخیص محصولات شست‌وشو و ضدعفونی کننده به ارس

مدیر غذا و دارو سازمان منطقه آزاد ارس از صدور مجوز ترخیص و مصرف محصولات شست و شو و ضدعفونی کننده دست و سطوح جهت عرضه در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش نهال امید مهدی غفاری با اعلام این خبر افزود: با تاکید مدیر عامل سازمان در خصوص ضرورت تسریع اقدامات و تشریفات اداری جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان در مقابله با اپیدمی ویروس کووید ۱۹ (ویروس کرونا) به منظور ایجاد امنیت و آسایش روانی و سلامتی در شهروندان، اقدامات لازم در این زمینه از طریق واردات و همچنین صدور مجوز تولید برای واحدهای تولید فراورده های سلامت محور مستقر در منطقه انجام گرفته و به طور مستمر ادامه دارد. 

 وی گفت: در حال حاضر با همکاری و هماهنگی مدیریت‌های غذا و دارو، مدیریت بازرگانی و مدیریت توسعه تجارت سازمان اولین محموله وارداتی محصولات شست شو و ضدعفونی کننده دست و سطوح به میزان ۵۰ تن ترخیص و از امروز با رصد و نظارت کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به قیمت مصوب در چند نقطه اصلی منطقه عرضه و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. 

غفاری افزود: در زمینه تولید نیز برای سه واحد تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مستقر در منطقه آزاد ارس برای تولید فرآورده‌های شست شو و ضدعفونی کننده پروانه ساخت موقت سازمان غذا و دارو صادر شده و به زودی در خصوص نحوه تولید و عرضه محصولات فوق در سطح منطقه و سرزمین اصلی اطلاع رسانی خواهد شد.  

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، وی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ آرامش شهروندان، گفت: در شرایط حاضر تدابیر لازم جهت تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز شهروندان و حتی نواحی همجوار با کمک وارد کنندگان و تولید کنندگان انجام شده و این فرایند به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

  • منبع خبر : ایسنا