شورای شهر تبریز با اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و اتوبوسرانی موافقت کرد
شورای شهر تبریز با اختصاص اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و اتوبوسرانی موافقت کرد

سرپرست شهرداری تبریز گفت: با نظر و تصویب اعضای محترم شورای اسلامی کلانشهرشهر تبریز، بودجه‌ی قابل توجهی برای پروژه‌های مهم شهر از جمله آسفالت‌ریزی، نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و همچنین قطار شهری اختصاص یافته است.

مهدی یوسفی با بیان اینکه شورای شهر تبریز تمرکز و توجه ویژه‌ای بر روی دغدغه‌های مهم شهروندان دارد، اظهار کرد: خوشبختانه اعضای محترم شورای شهر، به مشکلات و مسائل شهری توجه ویژه‌ای دارند و بر این اساس تامین بودجه لازم و کافی برای پروژه هایی چون آسفالت، ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مورد تاکید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: برای تکمیل خط یک قطار شهری، ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که ۶۸۰ میلیارد تومان آن در بودجه سازمان تعریف شده است اما برای تکمیل خط دو قطار شهری، هزینه ۱۴ هزار میلیارد تومانی برآورد شده است.

سرپرست شهرداری تبریز بیان کرد: یکی از تصمیمات مهم اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه علنی، بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری، موافقت با پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه مبنی بر اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهر در سال آینده بود که قطعا اثرات مثبتی در سیستم حمل‌ونقل عمومی شهر خواهد داشت.

وی با اشاره به رأی موافق اعضای شورای شهر تبریز مبنی بر پیش‌بینی ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت‌ریزی اساسی معابر اصلی و فرعی شهر در سال ۱۴۰۱، گفت: پیشنهاد شهرداری تبریز برای اختصاص ۱۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آسفالت‌ریزی اساسی شهر در سال ۱۴۰۱، در بررسی کمیسیون عمران و ترافیک و حمل‌ونقل شورای شهر به ۱۵۰ میلیارد تومان افزایش یافت که این پیشنهاد نیز مورد موافقت شورای شهر قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسفی تاکید کرد: قطعا با نظر و مصوبه‌های اخیر شورای اسلامی شهر، سال آینده تحول چشمگیری در موضوعاتی همچون آسفالت، سیستم حمل‌ونقل عمومی و پروژه بزرگ قطار شهری را شاهد خواهیم بود.