شهردار تبریز معیار و ملاک تغییر مدیران را شفاف اعلام کند
شهردار تبریز معیار و ملاک تغییر مدیران را شفاف اعلام کند

به گزارش نهال امید:رئیس کمیسیون فضای سبز و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز از شهردار در خصوص ملاک تغییر و انتصاب مدیران را شهرداری را شفاف سازی کند.

 عبداله تقی پور با اشاره به سیاست اشتباه مدیریت شهری  در دهه هفتاد گفت: رویه‌ی غلطی که مدیریت شهری در تغییر اراضی و کاربری فضای سبز و باغات انجام داد منجربه قطع درختان و سودجویی افراد متعدد شد تا در نتیجه باغ شهر تبریز به بتن شهر تبدیل شود.
وی ادامه داد: یکی از اقدامات مثبت شورای پنجم گسترش فضای سبز بود که در سال ۹۹ کاشت یک میلیون اصله درخت را به عینه شاهد بودیم و بر اساس آخرین آمار حدود ۸۵۰ هزار درخت و درختچه در سطح شهر  را دیدیم که در این راستا از مدیر عامل سابق سازمان فضای سبز کمال تشکر را داریم.
وی با اشاره به زیباسازی های انجام گرفته در سطح شهر در طول دو سال اخیر گفت: اقدامات مهندس برزگر جلالی در این زمینه بسیار قابل تقدیر بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: مشکلات کرونا مردم را به نوعی افسرده کرده بود که با کاشت درخت ها و ایجاد فضاهای سبز کمی موضوع کنترل و نشاط حداقلی به جامعه تزریق شد.
تقی پور اضافه کرد: در موضوع انتخابات رضایت مندی باید تبیین شود و ماها در مدت باقی مانده خدمات در خور شان را به مردم فهیم شهر تبریز ارائه دهیم چراکه شورای پنجم تا امروز در زمینه مبارزه با فساد و رانت اقدامات مناسبی داشته است که نباید با تغییر مدیریت های غیر کارشناسی در مدت زمانت باقی مانده از عمر شورا  شائبه تاثیر انتخابات در عملکر شورای پنجم ایجاد شود.
وی افزود: از شهردار تبریز می‌خواهیم معیار و ملاک تغییر مدیر و انتصاب مدیران را اعلام کند.

  • منبع خبر : نصر