شهرداری تبریز در خط مقدم مقابله با کرونا/کاهش هزینه‌ها با وجود افزایش قیمت‌ها
شهرداری تبریز در خط مقدم مقابله با کرونا/کاهش هزینه‌ها با وجود افزایش قیمت‌ها

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در ایام کرونا جزو دستگاه‌هایی بوده که کاملا پای کار بوده و سازمان‌هایی هم‌چون آرامستان‌ها، خدمات شهری و سلامت مستقیما در خط مقدم مقابله با این ویروس بوده‌اند. ایرج شهین باهر اظهار کرد: تیم کاری دوره فعلی شهرداری تبریز به خوبی پای کار بوده و از همان سال اول، در تمامی […]

شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در ایام کرونا جزو دستگاه‌هایی بوده که کاملا پای کار بوده و سازمان‌هایی هم‌چون آرامستان‌ها، خدمات شهری و سلامت مستقیما در خط مقدم مقابله با این ویروس بوده‌اند.

ایرج شهین باهر اظهار کرد: تیم کاری دوره فعلی شهرداری تبریز به خوبی پای کار بوده و از همان سال اول، در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی از خود برجا گذاشته و تغییر و تحولات اساسی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: در این مقطع حساس و سخت که کرونا و مشکلات اقتصادی در کنار هم در جامعه وجود دارد، حتی یک نفر هم از مجموعه شهرداری تعدیل نشده و حقوق و مزایای کارکنان نیز به موقع پرداخت شده‌است.

وی عنوان کرد: عملکرد دوره پنجم مدیریت شهری و شورا را اعداد و ارقام نشان می‌دهد. وقتی کل بودجه تحقق می‌یابد و با افزایش قیمت‌ها در جامعه، ما کاهش هزینه داریم، امری قابل توجه و بسیار مهم است که نشان از تلاش مدیران شهرداری دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر افزود: برای این اتفاق مهم، مدیران شهرداری وقت گذاشته‌اند و جلوی ریخت و پاش را گرفته‌اند. مدیریت در زمان بی پولی ارزش دارد وگرنه همه می‌توانند در موقعی که پول هست، مدیریت کنند.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا