شنبه، آخرین مهلت ثبت نام کارکنان شهرداری تبریز برای خرید دوچرخه
شنبه، آخرین مهلت ثبت نام کارکنان شهرداری تبریز برای خرید دوچرخه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: کارکنان شهرداری تبریز تا روز شنبه مهلت دارند جهت استفاده از تسهیلات خرید دوچرخه ثبت نام کنند.

مهدی یوسفی با اشاره به آمادگی تعاونی مصرف کارکنان شهرداری تبریز جهت تحویل دوچرخه به متقاضیان، اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با همکاری بانک شهر و تعاونی مصرف کارکنان تسهیلات ویژه خرید دوچرخه برای کارکنان شهرداری را در نظر گرفته است.

او ادامه داد: بر اساس وعده ای که داده بودیم، دوچرخه های مذکور در دهه فجر توسط تعاونی مصرف کارکنان خریداری شده و پس از تکمیل لیست اسامی، در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز در خصوص مهلت ثبت نام متقاضیان، عنوان کرد: همکارانی که مایل به استفاده از تسهیلات خرید دوچرخه هستند، می توانند تا روز شنبه ۱۹ بهمن با ثبت نام در لیست منطقه یا سازمان و شرکت خود از این تسهیلات استفاده کنند.

او به کیفیت خوب دوچرخه های خریداری شده توسط تعاونی مصرف اشاره کرد و گفت: دوچرخه های تهیه شده توسط تعاونی مصرف شهرداری تبریز از کیفیت خوبی برخوردار است و در سه نوع پنج، هفت و ۱۰ میلیون تومانی به متقاضیان عرضه می شود.

یوسفی یادآور شد: طرح تسهیلات خرید دوچرخه در راستای ترویج سیستم حمل و نقل پاک و شروع آن از مجموعه شهرداری تبریز است و ما امیدواریم که شاهد استقبال خوب همکاران از این طرح باشیم.

او افزود: پس از تجربه اولیه اجرای این طرح در شهرداری تبریز، قصد داریم ادامه این طرح را به دیگر اقشار جامعه تعمیم دهیم تا شاهد فراگیر شدن و افزایش استفاده از دوچرخه به عنوان یک وسیله حمل و نقل پاک توسط شهروندان باشیم.

  • منبع خبر : شهریار