سطح وقوع جرائم در تبریز نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است
سطح وقوع جرائم در تبریز نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سطح وقوع جرائم در تبریز نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است، گفت: دستفروشی در دنیا شغل محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری شهرداری تبریز دستفروشان شهر را ساماندهی کنیم. سردار حسین عبدی در دیدار با شهردار تبریز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار […]

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه سطح وقوع جرائم در تبریز نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است، گفت: دستفروشی در دنیا شغل محسوب می‌شود و امیدواریم با همکاری شهرداری تبریز دستفروشان شهر را ساماندهی کنیم.

سردار حسین عبدی در دیدار با شهردار تبریز، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: پلیس هوشمند، امنیت پایدار، شعار امسال هفته نیروی انتظامی است که برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: در پیام امسال حضرت آقا، نیروی انتظامی ستون فقرات امنیت کشور معرفی شد که در بحث کرونا نیز اشاره کردند که این نیرو چقدر فعال بود؛ هم در بحث کشف احتکارات، هم بحث ترافیک و محدودیت‌ها و هم تمام مصوبات ستاد کرونا که توسط نیروی انتظامی عملیاتی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: سطح وقوع جرائم نسبت به میانگین کشوری به شدت پایین است که علت آن مردم شریف، متمدن و نجیب تبریز هستند و در کنار آن وجود روحانیت در جامعه موجب خودکنترلی مردم شده است.

وی اضافه کرد: استان و شهر ما یکی از شهرهای امن کشور است و مؤلفه‌هایی که برای این موضوع در نظر می‌گیرند، سطح وقوع و کشف جرایم هستند.

عبدی خاطرنشان کرد: در بحث خدمت‌رسانی هوشمند، مردم می‌توانند در خانه خود خودرو را ترخیص کنند و همچنین فرایند شماره گذاری را به حداقل رساندیم و کنترل جرائم و پیشگیری نیز به صورت هوشمند انجام می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی یادآور شد: حوزه شهری اهمیت بالایی دارد و شهرداری باید در خدمات فرهنگی، اجتماعی و همچنین در بحث خدمات ایجابی، یار پلیس باشد، اما ما فاصله داریم و این فاصله ناشی از مشکلات سیستم است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا