سرپرست ماشین‌سازی: شرایط تیمی مناسبی داریم
سرپرست ماشین‌سازی: شرایط تیمی مناسبی داریم

سرپرست تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: شرایط تیمی بسیار مناسبی داریم و با امیدواری به رقابت‌های لیگ برتر ادامه می‌دهیم.

به گزارش نهال امید ، سیدمحمد علوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: با تلاش های کادرفنی و مدیریت باشگاه روند مطلوبی را طی هفته های اخیر در لیگ برتر سپری کرده ایم و در ادامه نیز تلاش می کنیم بهترین نتایج را کسب کرده و در نیمه دوم جدول رده بندی قرار بگیریم.

وی اظهار داشت: در حال حاضر صمیمت و رفاقت بسیار خوبی بر اعضای تیم حاکم است و همه تلاش می کنند تا نتایجی در شان و جایگاه ماشین سازی که قدمتی بسیار زیاد در فوتبال ایران و آذربایجان دارد، کسب کنند.

علوی با بیان اینکه نتایج ماشین سازی تاکنون در لیگ برتر رضایت بخش بوده است، هدف گذاری باشگاه را قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول و کسب رتبه تک رقمی در پایان فصل اعلام و اضافه کرد: بر همین اساس مالک و مدیرعامل باشگاه با تلاش های شبانه روزی تمامی امکانات و ابزارهای لازم را برای موفقیت تیم فراهم کرده اند.

وی شرایط روحی و جسمی بازیکنان ماشین سازی را مطلوب خواند و گفت: ماشین سازی در فصل جاری لیگ برتر جوان ترین تیم لیگ است که بر اساس آمار و ارقام و معیارهای فنی جزو سه تیم برتر لیگ برتر به شمار می رود که همین امر امیدواری به آینده ماشین سازی را دو چندان کرده است.

علوی ۲ برد پیاپی ماشین سازی مقابل تیم های ذوب آهن و سایپا را بسیار روحیه بخش خواند و افزود: هدف اصلی کادرفنی و مدیریت باشگاه تداوم همین روند در هفته های آینده لیگ برتر است تا موجب رضایت هواداران شویم.

وی از هواداران ماشین سازی درخواست کرد تا با توجه به نتایج درخشان این تیم در هفته های اخیر، در بازی های خانگی استقبال مناسبی از بازی ها انجام دهند تا بازیکنان با روحیه و اعتماد به نفس بالاتری مقابل حریفان به میدان بروند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد و در هفته سیزدهم در روز چهارشنبه ۱۳ آذرماه در جم میهمان پارس جنوبی خواهد بود.