سرمربی تراکتور: یک برد فوق ایده آل کسب کردیم
سرمربی تراکتور: یک برد فوق ایده آل کسب کردیم

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز مقابل گل گهر بازی را ایده آل شروع کردیم و ایده آل ادامه دادیم، گفت: در نهایت در دقایق اضافی بازی را فوق ایده آل به پایان رساندیم. به گزارش ایرنا، فیروز کریمی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل گهر با اشاره به […]

سرمربی تیم تراکتور با بیان اینکه امروز مقابل گل گهر بازی را ایده آل شروع کردیم و ایده آل ادامه دادیم، گفت: در نهایت در دقایق اضافی بازی را فوق ایده آل به پایان رساندیم.

به گزارش ایرنا، فیروز کریمی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل گل گهر با اشاره به اینکه همانطور که قبلا گفته بودم تیم تراکتور روز به روز بهتر می شود، افزود: این بهتر شدن به ابن معنی نیست که در هر بازی پیروز شویم بلکه کیفیت بازی ما نسبت به بازی های هفته های قبل بهتر می شود. 

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: اگر بازی قبل تراکتور با ذوب آهن را به خاطر داشته باشید تصدیق می کنید که بازی تیم تراکتور بهتر شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. 

کریمی با بیان اینکه این پیشرفت و بهتر شدن را مرهون تلاش های بازیکنان تیم هستیم، اظهار داشت: با توجه به پر مهره بودن تیم گل گهر در طول بازی صاحب یکی ۲ صحنه موقعیت خوب شدیم که متاسفانه موفق به گلزنی نشدیم .

وی اذعان کرد: این پیروزی را مدیون تلاش رسول خطیبی هستیم که برای تیم تراکتور زحمات زیادی را کشید و در این برد با ما سهیم است.

کریمی اظهار کرد: در طول بازی به تیم حریف اجازه ندادیم موقعیت تک به تک داشته باشد چرا که قصد داریم بار دفاعی تیم را بالا ببریم.

تیم تراکتور امروز در یک بازی سرعتی مقابل گل گهر سیرجان توانست در دقیقه ۶+۹٠ توسط عباس زاده گلزنی و سه امتیاز بازی را کسب کند. 

  • منبع خبر : ایسنا