سبزه میدان ضدعفونی و سمپاشی شد/ تعطیلی هفته بازار اندیشه در هفته جاری
سبزه میدان ضدعفونی و سمپاشی شد/ تعطیلی هفته بازار اندیشه در هفته جاری

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز گفت: جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، سمپاشی و ضد عفونی سکوهای عرضه سبزی و صیفی جات و محوطه بارفروشان سبزه میدان بصورت مستمر انجام می شود.

به گزارش نهال امید، ابراهیم محمدی امروز با اشاره به ضد عفونی و سمپاشی سبزه میدان، اظهار کرد: با حمایت ویژه شهردار محترم منطقه ۶ و معاون خدمات شهری منطقه و با همت عوامل معاونت اجرائی و بهره برداری سازمان، عملیات سمپاشی و ضدعفونی سبزه میدان انجام گرفت.

او ادامه داد: از کشاورزان و بارفروشان و مراجعه کنندگان در خواست می کنیم که با رعایت کامل مسائل بهداشتی فردی و عمومی، بخصوص در میادین عرضه محصولات کشاورزی  که یکی از حساس‌ترین نقاط شهر هستند، در حفظ سلامت خود و همشهریان کوشا باشند.

محمدی با اشاره به اینکه تمامی میادین و غرف تحت نظارت سازمان ضد عفونی و سمپاشی خواهد شد، عنوان کرد: از همه حجره ‌داران و بهره‌برداران می خواهیم تا در این مورد همکاری لازم را با سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز داشته باشند.

او در ادامه از برگزاری جلسه استقبال از بهار در سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این جلسه بررسی مسائل مربوط به استقبال نوروزی و آماده سازی میادین تحت نظارت و هماهنگی های لازم بین معاونت ها و واحدهای سازمان است.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، افزود: در این جلسه همچنین در راستای بهره گیری از همه ظرفیت‌های سازمان جهت ارائه خدمات هرچه بهتر و ارتقای خدمات بهینه و پاسخگویی به نیازهای شهروندان، دستورات لازم صادر شد.

او همچنین از تعطیلی هفته بازار اندیشه خبر داد و یادآور شد: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، هفته بازار اندیشه این هفته تعطیل است.

  • منبع خبر : شهریار