زمین صنعتی برای شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان شرقی واگذار می‌شود
زمین صنعتی برای شرکت‌های دانش بنیان آذربایجان شرقی واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: این شرکت آماده واگذاری زمین صنعتی به شرکت‌های دانش بنیان استان در شهرک‌های صنعتی بعثت و اسکو در راستای تحقق شعار سال است.

سیدمرتضی نیرومند اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این اقدام با حمایت‌های مشاور فناوری و نوآوری استاندار آذربایجان شرقی انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل بهره‌برداری از زمین اعیانی و تاسیسات شهرک‌ها و نواحی صنعتی، صنفی و فناوری در سال ۱۴۰۱ مشوق های در نظر گرفته شده برای شرکت‌های دانش بنیان جمعاً تا سقف ۱۰ درصد در کل مبلغ زمین است.

وی با اشاره به مصوبه هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درباره بسته حمایتی از واحدهای دانش بنیان و صنایع پیشرفته ادامه داد: در حمایت از فعالیت‌های دانش بنیان و فناورانه برای اراضی با مساحت بیش از ۳۰۰۰ مترمربع، ۱۰ درصد ارزش زمین به صورت نقدی و بقیه در اقساط ۴۸ ماهه با تنفس شش ماهه اخذ می‌شود.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، نیرومند گفت: در پرداخت اقساط و با مساحت کمتر از سه هزار مترمربع نیز ۱۰ درصد ارزش زمین به صورت نقدی و بقیه در اقساط ۴۲ ماهه با تنفس شش ماهه در پرداخت اقساط در نظر گرفته شده است.