رونمایی از کتاب “ایران اسلامی در مسیر تولید” در تبریز
رونمایی از کتاب “ایران اسلامی در مسیر تولید” در تبریز

به مناسبت هفته معلم، کتاب “ایران اسلامی در مسیر تولید” به همت دکتر مسلم اورنگی تالیف شده و در مراسمی در بیت نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رونمایی شد. این کتاب در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان ” سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها […]

به مناسبت هفته معلم، کتاب “ایران اسلامی در مسیر تولید” به همت دکتر مسلم اورنگی تالیف شده و در مراسمی در بیت نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز رونمایی شد.

این کتاب در راستای تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ۱۴۰۰ با عنوان ” سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها ” با حمایت سازمان بسیج فرهنگیان استان و سرپرستی و نویسندگی دکتر مسلم اورنگی نگاشته شده و امروز یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز،  سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از اندیشمندان رونمایی شد.

در این کتاب ابعاد مختلف فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با تولید ملی، موانع تولید و راهکارهای عملیاتی کردن فرمایشات ایشان در راستای افزایش تولید مطالبی نوشته شده است.

این کتاب در تبریز شهر اولین‌ها برای اولین بار به صورت یک حرکت علمی در ایام آغازین سال تهیه شده و افتخاری دیگر برای پژوهشگران و فرهنگیان شهر تبریز محسوب می‌شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا