رشد ۲۵ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی
رشد ۲۵ درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از معرفی ۴۳۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات ازدواج به شعب این بانک در استان خبر داد و افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج در استان، رشد ۲۵ درصدی داشته است.

به گزارش نهال امید ناصر اسدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات ازدواج طی سال گذشته، اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۰۹۷ پرونده تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تشکیل و مبلغ ۵۶۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال نیز به زوج‌های جوان استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا هفته تعاون (شش ماهه نخست سال ) ۲۷۹ پرونده تسهیلاتی با ارزش ۲۵۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به زوج‌‍های جوان پرداخت شده است که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۲۲ پرونده با ۱۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، وی با بیان این‌که یکی از اهداف بانک توسعه تعاون حمایت از زوج‌های جوان برای تشکیل زندگی و هم‌چنین رفع برخی از نیازهای اقتصادی آن‌ها است، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال شاهد تداوم روند افزایشی فعلی در استان باشیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا