رتبه پنجم کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سهند در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور
رتبه پنجم کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه سهند در بین دانشگاه‌های صنعتی کشور

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه صنعتی سهند موفق به کسب رتبه ۲۲ در بین کتابخانه های دانشگاهی و رتبه پنجم در بین کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های صنعتی کشور شد. بر اساس گزارش رتبه بندی ۲۲۶ کتابخانه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه های زیر پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توسط پژوهشگاه علوم و […]

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه صنعتی سهند موفق به کسب رتبه ۲۲ در بین کتابخانه های دانشگاهی و رتبه پنجم در بین کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های صنعتی کشور شد.

بر اساس گزارش رتبه بندی ۲۲۶ کتابخانه دانشگاه‌ها و پژوهشگاه های زیر پوشش وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ( ایران داک) ، کتابخانه مرکزی دانشگاه رتبه ۲۲ را در بین ۲۲۶ کتابخانه دانشگاه‌ها و رتبه پنجم را در بین کتابخانه مرکزی دانشگاه‌های صنعتی کشور کسب کرده است.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند، شاخص های ارزیابی عبارتند از مجموعه، نیروی انسانی، زیر ساخت، اعتبارات و خدمات میباشد که کتابخانه مرکزی دانشگاه در شاخص اعتبارت از جمله هزینه کرد برای منابع داخلی رتبه ۴ و هزینه کرد برای منابع خارجی رتبه ۸ را کسب کرده است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا