دود اختلاف بین دستگاه‌ها نباید به چشم تولیدکننده برود
دود اختلاف بین دستگاه‌ها نباید به چشم تولیدکننده برود

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دود اختلاف بین دستگاه‌ها نباید به چشم تولیدکننده برود، ضمن تعیین ضرب‌الاجل برای مسئولان ذی‌ربط، از آنها در خواست کرد تا اختلاف قانونی سازمان‌ها را در جلسات فی‌مابین مرتفع کنند و جنبه‌ی ایجابی قوانین را به نفع تولیدکنندگان به کار گیرند. عابدین خرّم در بازدید از واحدهای شهرک صنعتی […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دود اختلاف بین دستگاه‌ها نباید به چشم تولیدکننده برود، ضمن تعیین ضرب‌الاجل برای مسئولان ذی‌ربط، از آنها در خواست کرد تا اختلاف قانونی سازمان‌ها را در جلسات فی‌مابین مرتفع کنند و جنبه‌ی ایجابی قوانین را به نفع تولیدکنندگان به کار گیرند.

عابدین خرّم در بازدید از واحدهای شهرک صنعتی چرم تبریز، با تاکید بر اینکه اشکالات سازمان‌ها به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ارتباطی ندارد، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها در آغاز تولید، سدّ راه تولیدکننده می‌شوند؛ درحالی که مسائل باید بعد از راه‌اندازی و صدور پروانه مورد پیگیری شود.

استاندار آذربایجان‌ شرقی گفت: کارگروه تسهیل باید سر صحنه موانع را رفع کند و شیرینی مصوبات این کارگروه باید در کام تولیدکنندگان احساس شود؛ نقش کارگروه در رفع موانع، فراهم کردن مسیر تولید و افزایش صادرات دارای اهمیت است.

خرّم، به معاون اقتصادی خود دستور داد تا عملکرد کارگروه تسهیل را در سه ماهه پایانی سال ارزیابی کرده و هم‌افزایی حداکثری میان ادارات و تولیدکنندگان ایجاد کند.

وی ادامه داد: تقویت برندهای صنعتی تبریز از جمله چرم، هدف راهبردی ماست و از تمام تولیدکنندگانی که پرچم صنعت چرم را برافراشته نگه داشته‌اند به صورت ویژه تشکر می‌کنم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در پایان حفظ و تقویت اشتغال ۴ هزارنفری در چرم‌شهر تبریز را از اهداف و برنامه‌ریزی‌های دولت عنوان کرد و گفت: برخی از تولیدکنندگان این شهرک با علم و فناوری پیش می‌روند و با اتکا به علم روز مسائل زیست‌محیطی را رعایت می‌کنند؛ این امکان باید برای تمام تولیدکنندگان عرصه چرم فراهم شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا