دستگیری سارق و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه
دستگیری سارق و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در حین سرقت خبرداد. سرهنگ توحید فارسی با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مراغه در حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر متوجه سرقت یک دستگاه موتور سیکلت توسط سارق شدند. وی افزود: ماموران بلافاصله در اقدام ضربتی […]

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق در حین سرقت خبرداد.

سرهنگ توحید فارسی با اعلام این خبر گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مراغه در حین گشت زنی در یکی از خیابان‌های اصلی شهر متوجه سرقت یک دستگاه موتور سیکلت توسط سارق شدند.

وی افزود: ماموران بلافاصله در اقدام ضربتی سارق را درحین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر و در اثر بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهم نیز تعداد سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و کشف کردند.

 سرهنگ فارسی ادامه داد: ضمن شناسایی مالکان وسایل نقلیه سرقتی، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه ضمن تاکید بر نصب تجهیزات حفاظتی مناسب و رعایت نکات ایمن توسط مالکان موتور سیکلت و وسایل نقلیه به شهروندان توصیه کرد: شهروندان باید هشدارهای پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا