درخواست برگزاری جلسه علنی شورای شهر برای پاسخ به ابهامات در خصوص متروی تبریز
درخواست برگزاری جلسه علنی شورای شهر برای پاسخ به ابهامات در خصوص متروی تبریز

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه خواستار برگزاری جلسه علنی شورای شهر برای پاسخ به ابهامات پیش آماده در خصوص روند سوال از عملکرد مترو شد. مصطفی مولوی فرد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق دستور ارائه شده در دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تبریز، مقرر بود تا در قالب گزارش […]

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه خواستار برگزاری جلسه علنی شورای شهر برای پاسخ به ابهامات پیش آماده در خصوص روند سوال از عملکرد مترو شد.

مصطفی مولوی فرد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق دستور ارائه شده در دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تبریز، مقرر بود تا در قالب گزارش عملکرد به سوالات یکی از اعضای شورا پاسخ داده شود.

وی افزود: در دستور جلسه فوق زمان مشخصی برای ارائه گزارش در نظر گرفته شده و سوالات نیز قبلا به‌صورت کتبی ارائه شده و مقرر بود جلسه اخیر مختص پاسخگویی به آن سوالات باشد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه زمان لازم برای پاسخ به سوالات در نظر گرفته نشد و این موضوع بیشتر ابهام ایجاد کرد و سوال و صحبت‌های جلسه فوق نیز بر ابهامات دامن می‌زند.

مولوی گفت: از رئیس شورای شهر تبریز تقاضا دارم که پاسخ‌های سازمان قطار شهری نیز در جلسه علنی طرح شود تا مردم نیز در جریان تمامی امور قرار بگیرند.

به نقل از روابط عمومی سازمان قطار شهری تبریز و حومه، یکی از دستور جلسات دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر “پاسخ به سوالات در خصوص عملکرد مترو ‌تبریز” بود و با وجود این‌که یکی از اعضای شورا سوالاتی در این خصوص مطرح کرده بود، بعد از طرح مجدد سوالات که زمان کافی برای پاسخگویی وجود نداشت، در اقدامی قابل تامل برای تمدید زمان جلسه و شنیدن جواب‌ها نیز رای مثبت نداد.

  • منبع خبر : ایسنا