درخشش هنرمندان اهری در جشنواره ملی سلامت و توسعه ویژه ویروس کرونا
درخشش هنرمندان اهری در جشنواره ملی سلامت و توسعه ویژه ویروس کرونا

در نخستین جشنواره جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه ویروس کرونا که در اصفهان برگزار شد، مهدی ایمانی مقام اول بخش عکاسی و مهسا اسکندری مقام دوم بخش کاریکاتور این جشنواره را از شهرستان اهر کسب کردند. مهدی ایمانی عضو انجمن عکاسان اهری گفت: با توجه به برگزاری جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا […]

در نخستین جشنواره جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه ویروس کرونا که در اصفهان برگزار شد، مهدی ایمانی مقام اول بخش عکاسی و مهسا اسکندری مقام دوم بخش کاریکاتور این جشنواره را از شهرستان اهر کسب کردند.

مهدی ایمانی عضو انجمن عکاسان اهری گفت: با توجه به برگزاری جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا در اصفهان که با هدف تجلیل از ۱۳ شهید مدافع سلامت در مقابله با کرونا اصفهان برگزار شد، از بین ۷۰۰ شرکت کننده موفق به کسب مقام اول و دریافت نشان سیمرغ درمانگر شدم.

وی در خصوص فعالیت‌های هنری خود نیز افزود: حدود پنج سال است که عکاسی را به صورت حرفه‌ای آغاز کرده‌ام و با فعالیت در حوزه و ژانر مستند اجتماعی، بیش از ۲۰ مقام برتر در جشنواره‌های مختلف ملی و بین المللی در بخش عکاسی را کسب کردم.

وی گفت: هم‌چنین در ۱۰۰ جشنواره ملی و بین المللی دارای آثار پذیرفته شده در بخش نمایشگاهی بوده و شرکت در هفت جشنواره گروهی از سوابق دیگر سال‌های هنری بنده است.

مهسا اسکندری از دیگر هنرمندان فعال و کاریکاتوریست شهرستان اهر است که در نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا اصفهان مقام دوم بخش کاریکاتور را از آن خود کرده است.

مهسا اسکندری دوره کارشناسی ارتباط تصویری را در دانشگاه نبی اکرم تبریز به اتمام رسانده و دارای چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی، مقام دوم جشنواره کشوری بهداشت در سال ۱۳۹۴، مقام دوم در دوره‌های سوم و چهارم چلگی کارتون و کاریکاتور ایران و… را در کارنامه هنری خود دارد.

بر اساس این گزارش، نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا ویروس که با تجلیل از ایثار یکساله مدافعان سلامت در مقابله با پاندمی کرونا همراه بود حدود ۷۰۰ اثر از شهرهای مختلف کشور به دبیرخانه این جایزه ارسال شده بود که از این تعداد آثار رسیده ۶۳ اثر به عنوان برگزیده توسط داوران انتخاب و از این میان رتبه‌های اول، دوم و سوم و بخش ویژه مشخص و آثار برگزیده نیز در قالب یک کتاب مجازی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا