دادستان: آدم‌ربایان در جلفا دستگیر شدند
دادستان: آدم‌ربایان در جلفا دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب جلفا از دستگیری افراد دخیل در یک آدم‌ربایی در این شهرستان با سرعت عمل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی خبر داد. یوسف احمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پنج مرد مسلح با ربودن یک جوان ۳۰ ساله در شهر جلفا، قصد اخاذی ۲۰۰ میلیارد ریالی از او را داشتند […]

دادستان عمومی و انقلاب جلفا از دستگیری افراد دخیل در یک آدم‌ربایی در این شهرستان با سرعت عمل و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی خبر داد.

یوسف احمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پنج مرد مسلح با ربودن یک جوان ۳۰ ساله در شهر جلفا، قصد اخاذی ۲۰۰ میلیارد ریالی از او را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای انتظامی و امنیتی، شناسایی و با همکاری نیروهای انتظامی شهرستان مرند بازداشت شدند.

وی افزود: همه آدم ربایان که ۲ نفر از آنها اقوام فرد ربوده شده و سه نفر نیز اجیر شده توسط آنها بودند، در یکی از روستاهای تابعه مرند، پس از در گیری با نیروهای انتظامی با به جا گذاشتن ۲ مجروح، دستگیر شدند.

دادستان جلفا از سرعت عمل تحسین برانگیز عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان در برخورد با آدم ربایان تشکر کرد.

دادستان جلفا ضمن هشدار به کسانی که مسبب سلب آرامش مردم و مخل نظم عمومی جامعه هستند، از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با هرگونه جرم  با شماره تلفن‌های ۱۱۰ پلیس، ۱۱۳ وزارت اطلاعات و ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تماس بگیرند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری جلفا در ۱۳۲ کیلومتری شمال غرب تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع شده است.

  • منبع خبر : ایرنا