خانه باتیک روستای تاریخی کندوان آماده بهره‌برداری توسط متقاضیان بخش خصوصی
خانه باتیک روستای تاریخی کندوان آماده بهره‌برداری توسط متقاضیان بخش خصوصی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آمادگی خانه باتیک روستای تاریخی کندوان برای بهره‌برداری توسط متقاضیان بخش خصوصی خبر داد. احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت چاپ باتیک در منطقه و ثبت اسکو به عنوان شهر ملی صنایع‌دستی در این حوزه، ایجاد خانه باتیک در روستای تاریخی […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از آمادگی خانه باتیک روستای تاریخی کندوان برای بهره‌برداری توسط متقاضیان بخش خصوصی خبر داد.

احمد حمزه زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: با توجه به اهمیت چاپ باتیک در منطقه و ثبت اسکو به عنوان شهر ملی صنایع‌دستی در این حوزه، ایجاد خانه باتیک در روستای تاریخی کندوان که همواره مورد توجه و مقصد گردشگران قرار دارد، در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا عملیات ساختمانی خانه باتیک کندوان طی سال‌های به اتمام رسید و اکنون اقدامات تجهیز آن در حال انجام است.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی،حمزه زاده گفت: در مراحل تکمیلی خانه باتیک کندوان، اقداماتی نظیر نصب ویترین‌های چوبی، دستگاه خشک‌کن باتیک، تامین انواع مهر انجام شده و آماده واگذاری به بخش خصوصی در راستای بهره‌برداری است.

انتهای پیام