خالی‌ ترین و فقیرترین خانه‌ها، خانه‌ ایست که در آن قرآن نباشد
خالی‌ ترین و فقیرترین خانه‌ها، خانه‌ ایست که در آن قرآن نباشد

حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی با حضور در موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام حسن(ع) تبریز در رابطه با قرآن و اهمیت آن به بیان دیدگاهات خود پرداخت.

به گزارش نهال امید،به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه مصادف با ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع) حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان با حضور در موسسه فرهنگی قرآن و عترت امام حسن(ع) تبریز در رابطه با قرآن و اهمیت آن به بیان دیدگاهات خود پرداخت.

مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان در ابتدای سخنان خود به مناسبت سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) گفت: سلام بر امامی که اگر چه بخش اعظم زندگی خود را در حبس خانگی گذراند، اما همواره به اصلاح و هدایت امت توجه داشت.

آقاجانی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت قرآن گفت: قرآن، بهترین فتح کننده قلّه بلند عزت است. قرآن، چکیده جهان هستی است.

وی در ادامه به یکی از فرمایشات امام باقر(ع) اشاره کرد که می فرماید: “قرآن همانند دو ستاره تابناک آسمانی (خورشید و ماه)، صحنه زندگی انسان‌ها را روشن می‌کند.”

مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان در ادامه افزود: قرآن در ظلمانی‌ترین زندگی بشر، در عصر جاهلیت، همچون انفجاری، آسمان سکوت را شکافت و یکباره، دریایی از رحمت و برکت و نور، بر کویر زندگی جاری نمود.

آقاجانی در پایان گفت: خالی‌ترین و فقیرترین خانه‌ها، خانه‌ ایست که در آن قرآن نباشد.