حمایت مجلس از توسعه رشته های فنی و حرفه ای
حمایت مجلس از توسعه رشته های فنی و حرفه ای

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس در جهت رشد و توسعه رشته های فنی و حرفه ای به عنوان نیاز روز کشور در جذب و آموزش جوانان جویای کار و رونق اشتغال و کارآفرینی خبر داد. احمد محرم زاده روز سه شنبه ۲۲ تیرماه در بازدید از کارگاه ها […]

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس در جهت رشد و توسعه رشته های فنی و حرفه ای به عنوان نیاز روز کشور در جذب و آموزش جوانان جویای کار و رونق اشتغال و کارآفرینی خبر داد.

احمد محرم زاده روز سه شنبه ۲۲ تیرماه در بازدید از کارگاه ها و آزمایشگاه های آموزشکده فنی و حرفه ای اهر امکانات این مرکز را در رشد و گسترش رشته های فنی و حرفه ای مناسب برشمرد و افزود: مهارت و علم آموزی در جامعه امروزی نیازمند ایجاد زمینه ها و بستر های لازم جهت تامین فکری و نیازهای جوانان و علاقه مند به رشته های فنی و حرفه ای است.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان های اهر و هریس و داشتن جوانان مستعد برای کسب مهارت در رشته های مختلف فنی و کارآموزی این امکان فراهم شده تا مسئولان دانشگاه و دانشکده فنی و حرفه ای در اسرع وقت با ایجاد مجوز رشته های جدید و بروز نیازهای منطقه را برطرف کنند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای اهر نیز در این مراسم از جذب اعتبارات مالی مورد نیاز در سالهای گذشته برای خرید و تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی با رعایت سرفصلهای درسی در سال ۱۳۹۹ برای خرید تجهیزات مذکور برای ابن دانشکده خبر داد.

فیروز محمدی همچنین از پذیرش دانشجو برای ترم جاری در رشته های کاردانی حسابداری دختران و پسران و کارشناسی کامپیوتر دختران پسران در این دانشکده نیز خبر داد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا