حمایت شهرداری از هنرمندان با ایجاد امکانات و فضاهای مناسب
حمایت شهرداری از هنرمندان با ایجاد امکانات و فضاهای مناسب

شهردار تبریز گفت: تلاش می کنیم در کنار دستگاه های متولی، فضاها و امکانات خوبی ایجاد کنیم تا هنرمندان شهرمان بتوانند مسیری که در حوزه هنر شروع کرده اند را ادامه دهند.

ایرج شهین باهر در حاشیه حضور خود در مجتمع ۲۹ بهمن تبریز و تماشای تئاتر نمایشی “مسیو” با اشاره به هنرنمایی بازیگران این نمایش، اظهار کرد: در این نمایش جوانان شهر ما با ایفای هنرمندانه نقش شان دقایقی لذت بخش برای مخاطبان رقم می زنند.

او ادامه داد: داستان این نمایش که به تاریخ پرافتخار تبریز مربوط است، ما را به روزهایی برد که مردم تبریز می خواستند آینده کشورمان را عوض کنند و همین موضوع نمایش، زیبایی کار را بیشتر کرده است.

شهردار تبریز در خصوص داستان نمایش مسیو، عنوان کرد: داستان این نمایش مربوط به روزهایی بود که علی مسیو، ستارخان، باقرخان و تمامی قهرمانان آذربایجان افتخارآفرینی می کردند و هنرمندان نمایش قسمتی از آن روزها را به زیبایی خلق کردند.

او افزود: از مردم می خواهیم با تماشای این نمایش ها، هم هنرمندان را دلگرم کنند و هم از نزدیک تاریخ پرافتخار تبریز را ببینند و لمس کنند.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه شهرداری تبریز در حوزه فرهنگ و هنر توان خوبی دارد، گفت: مباحث هنری در بخشی از وظایف شهرداری قرار دارد و ما سعی می کنیم در این حوزه ها نقش ایفا کنیم و از این هنرمندان که به حد کافی در تبریز وجود دارند با ایجاد فضاهای مناسب حمایت کنیم.

او افزود: دستگاه های متولی نیز در این حوزه باید بیشتر حرکت کنند و در کنار آنها ما نیز کمک می کنیم تا فضاها و امکانات خوبی ایجاد کنیم تا این هنرمندان بتوانند مسیری که در حوزه هنر شروع کرده اند را ادامه دهند.

تئاتر نمایشی مسیو به کارگردانی نازیلا ایرانزاد بنام و نویسندگی اکبر شریعت از ۱۳ الی ۳۰ بهمن هر شب در سالن تئاتر مجتمع ۲۹ بهمن روی صحنه می رود.

  • منبع خبر : شهریار