حمایت بسیج سازندگی سپاه عاشورا از صنایع کوچک مقیاس در آذربایجان شرقی
حمایت بسیج سازندگی سپاه عاشورا از صنایع کوچک مقیاس در آذربایجان شرقی

رئیس بسیج سازندگی سپاه عاشورا از آمادگی این قرارگاه برای حمایت از صنایع، تولیدکنندگان و کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده خبر داد. سرهنگ محمد اسکندری در حاشیه مراسم افتتاح کارگاه تولیدی پته دوزی، چرم دوزی و قالیبافی اهر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از […]

رئیس بسیج سازندگی سپاه عاشورا از آمادگی این قرارگاه برای حمایت از صنایع، تولیدکنندگان و کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده خبر داد.

سرهنگ محمد اسکندری در حاشیه مراسم افتتاح کارگاه تولیدی پته دوزی، چرم دوزی و قالیبافی اهر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و حمایت از محصولات ملی هر سرمایه گذار و تولید کننده ای که بخواهد اقدام به ایجاد کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده در این شهرستان کند، حمایت خواهد می شود.

وی ایجاد صنایع و کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده را گامی مهم در ایجاد اشتغال و تولید محصول ملی در جامعه عنوان کرد و خواستار حمایت جدی مسئولین از اینگونه فعالیت ها در جامعه شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا استان در ادامه از اختصاص وام کم بهره به فعالان بخش صنایع و کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده خبر داد و گفت: برای ایجاد فضای مناسب کار، فعالیت و ایجاد اشتغال پایدار با اختصاص وام کم بهره از این گونه مراکز اشتغالزا و کارگاه های تولیدی حمایت خواهد شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت کارگاه تولیدی پته دوزی، چرم دوزی و قالیبافی به مدیریت لیلی ریحانی، افزود: این کارگاه نمونه‌ای از کارگاه‌های موفق در تولید محصولات بومی و محلی است و باید برای ادامه فعالیت این کارگاه و سایر واحدهای تولیدی این مشابه حمایت های جدی صورت گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر نیز در این مراسم در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر حمایت از کارگاه های تولیدی و صنایع کوچک مقیاس از سوی سپاه، گفت: سپاه و بسیج در راستای حمایت از صنایع تولیدی خصوصا تولیدات محصول بومی و محلی حمایت‌های مختلفی برای سرمایه گذاران انجام داده و همچنان نیز آماده حمایت از این قشر زحمتکش جامعه می باشد.

سرهنگ حسن سیفی همچنین با قدردانی از تلاشها و زحمات بسیج سازندگی سپاه عاشورا در زمینه حمایت و کمک به تولیدکنندگان محصولات داخلی و سرمایه گذاران بخش خصوصی، افزود: حمایت قرارگاه سازندگی سپاه عاشورا از کارگاه های تولیدی و ایجاد انگیزه برای ادامه فعالیت این واحدهای زودبازده می تواند زمینه اشتغال و توسعه را در جامعه فراهم آورد و در این راستا نیز حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مقیاس در شهرستان اهر نیز گامی مهم در توسعه، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در این شهرستان فراهم خواهد شد.

وی گفت: از جمله برکات نظام جمهوری اسلامی ایران در بیش از ۴۰ سال اخیر توجه به مناطق محروم و کم برخوردار بوده و سپاه ناحیه اهر نیز در این راستا آمادگی کامل دارد از سرمایه گذارانی که بخواهند در مناطق محروم شهری و روستایی اقدام به ایجاد کارگاه های کوچک مقیاس و زودبازده حمایت جدی کنند.

سرهنگ سیفی در ادامه از فعالیت های چند سال اخیر بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم شهری و روستایی تقدیر کرد و افزود: این کارهای جهادی و فرهنگی در راستای آبادانی، عمران و ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در مناطق محروم در سال های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفت: به مناسبت دهه آخر صفر و آغاز سال تحصیلی جدید ۶۰۰ بسته معیشتی به همراه ۶۰۰ بسته پک لوازم تحریر به همت بسیج سازندگی سپاه و اداره بهزیستی اهر تهیه و در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

گفتنی است در این مراسم با حضور سرهنگ اسکندری مسئول بسیج سازندگی سپاه عاشورا، سرهنگ سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر و جمعی از مسئولان یک واحد کارگاهی، تولیدی پته دوزی ، چرم دوزی ، خیاطی، قالی بافی، بدلیجات و تولید گل و گیاه در اهر افتتاح شد.

انتهای پیام