حفظ حدود و ثغور مرزها حفظ حاکمیت کشور است
حفظ حدود و ثغور مرزها حفظ حاکمیت کشور است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر افزایش تعاملات مرزی در چهار گوشه ایران اسلامی گفت: دیپلماسی مرزبانی بر پایه افزایش تعاملات با کشورهایی که مرز مشترک با ایران اسلامی دارند، استوار است.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه حفظ و حراست از مرزها یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: همان طوریکه مقام معظم رهبری بیان فرموده‌اند؛ “مرز هر کشور به منزله ناموس آن کشور است”، بنابراین یکی از مهمترین وظایف مرزبانی، حفظ حاکمیت کشور است.

وی با اشاره به لزوم توجه مسئولان به مرزها، گفت: مسئولان اهمیت بیشتری به مقوله مرز و مرزبانی بدهند و از اقدامات فرهنگی در جوامع مرزی غافل نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح در همه یگان‌های نمونه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در عین مظلومیت با اقتدار تمام دربرابر آسیب‌ها و تهدیدات دشمنان ایستاده است و در این راه شهدای عزیزی را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

امام جمعه تبریز با اشاره به فداکاری‌ها و ایثارگری‌های نیروی انتظامی در حوادث قانون هدفمندی یارانه بنزین در کشور هم گفت: با اقتدار و البته سعه صدر و مردم داری نیروی انتظامی محبوب و قهرمان، امنیت و آرامش در خیابان‌ها حاکم شد و اغتشاشگران هم به درایت این نیروهای مقتدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

آل‌هاشم با تاکید بر افزایش تعاملات مرزی در چهار گوشه  ایران اسلامی گفت: دیپلماسی مرزبانی بر پایه افزایش تعاملات با کشورهایی که مرز مشترک با ایران اسلامی دارند، استوار است.