حضور و اقدام پلیس، مانع خودکشی جوان مراغه‌ای شد
حضور و اقدام پلیس، مانع خودکشی جوان مراغه‌ای شد

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: حضور و اقدام به موقع و هوشمندانه گشت یگان امداد، مانع خودکشی جوان ۲۸ ساله‌ای در مراغه شد.  سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: عوامل گشت یگان امداد شهرستان، در حال گشت زنی در یکی از خیابان‌های اطراف صوفی چای مراغه، به یک دستگاه خودرو سواری پراید که […]

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: حضور و اقدام به موقع و هوشمندانه گشت یگان امداد، مانع خودکشی جوان ۲۸ ساله‌ای در مراغه شد. 

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح این خبر گفت: عوامل گشت یگان امداد شهرستان، در حال گشت زنی در یکی از خیابان‌های اطراف صوفی چای مراغه، به یک دستگاه خودرو سواری پراید که به صورت نامتعادل در حال حرکت بوده مشکوک و آن را متوقف کردند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی افزود: پس از توقف خودرو، در بررسی‌های به‌عمل آمده، مشاهده می‌شود که راننده جوان خودرو، حال مساعدی ندارد و بلافاصله برای درمان، به بیمارستان نزدیک محل انتقال می‌یابد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جسمی و روحی فرد مذکور، عوامل بیمارستان متوجه می‌شوند که وی به قصد خود کشی مقادیر زیادی قرص مصرف کرده و بلافاصله اقدامات برای درمان وی آغاز و جوان پس از چندین ساعت تلاش برای درمان به حالت عادی برگشته و از مرگ حتمی نجات می‌یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با بیان اینکه خانواده جوان ۲۸ ساله ضمن حضور در بیمارستان، از عملکرد به موقع و هوشمندانه پلیس قدردانی کردند، گفت: پلیس در همه حال و در هر زمان حافظ جان، مال و ناموس مردم بوده و شبانه روز در جهت تامین امنیت شهروندان تلاش خواهد کرد.

  • منبع خبر : ایسنا