حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وان ترکیه با محوریت معرفی کلیبر و مراغه
حضور آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وان ترکیه با محوریت معرفی کلیبر و مراغه

معاون گردشگری آذربایجان شرقی از حضور استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وان ترکیه با محوریت معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های کلیبر و مراغه خبر داد. علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وان ترکیه از اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که آذربایجان شرقی با آمادگی کامل با محوریت معرفی […]

معاون گردشگری آذربایجان شرقی از حضور استان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وان ترکیه با محوریت معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های کلیبر و مراغه خبر داد.

علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وان ترکیه از اواخر هفته جاری برگزار خواهد شد که آذربایجان شرقی با آمادگی کامل با محوریت معرفی شهرستان‌های کلیبر و مراغه حضور خواهد یافت.

وی، گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم این اداره کل توسعه همه‌جانبه گردشگری در سرتاسر استان است، لذا در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری دو شهرستان غنی استان، کلیبر و مراغه معرفی خواهند شد.

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی،بایرام زاده اظهار کرد: در این نمایشگاه بین‌المللی، علاوه بر اینکه حضور تاسیسات گردشگری سایر شهرستان، تاسیسات گردشگری دو شهرستان کلیبر و مراغه به صورت ویژه به معرفی ظرفیت‌های خود خواهند پرداخت.

انتهای پیام