حرکت لیگ برتری‌ها به سمت ثبات؛ ربیعی جلوتر از یحیی در صدر جدول
حرکت لیگ برتری‌ها به سمت ثبات؛ ربیعی جلوتر از یحیی در صدر جدول

 در فصل جدید فوتبال ایران شاهد بقای سرمربیان بیشتری روی نیمکت‌ تیم‌های قبلی‌شان در مقایسه با فصل قبل خواهیم بود. ، در حالی که تا آغاز لیگ حدود ۴۰ روز باقی مانده است؛ تیم‌های لیگ برتری در حال جذب بازیکنان مدنظر و بستن لیست‌های خود هستند. یکی از مهمترین چالش‌های باشگاه‌ها بحث تغییر دادن یا […]

 در فصل جدید فوتبال ایران شاهد بقای سرمربیان بیشتری روی نیمکت‌ تیم‌های قبلی‌شان در مقایسه با فصل قبل خواهیم بود.

، در حالی که تا آغاز لیگ حدود ۴۰ روز باقی مانده است؛ تیم‌های لیگ برتری در حال جذب بازیکنان مدنظر و بستن لیست‌های خود هستند. یکی از مهمترین چالش‌های باشگاه‌ها بحث تغییر دادن یا ندادن سرمربیان است و اینکه با همان نفرات قبلی به کار خود ادامه می‌دهند و یا باید گزینه جدیدی را انتخاب کنند.

تا به اینجای کار، به جز تیم‌های پدیده مشهد، آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، بقیه تیم‌های حاضر در مسابقات سرمربی خود را مشخص کرده‌اند و البته باشگاه هوادار هم هنوز تکلیفش مشخص نیست و باید دید آنها با چه سروشکلی در لیگ بیست و یکم حاضر خواهند شد. در این بین و از میان تیم‌هایی که سرمربی دارند هفت تیم با همان کادر پایان فصل قبل در لیگ جدید شرکت می‌کنند و سه باشگاه هم سرمربی خود را خواسته یا ناخواسته تغییر داده‌اند.

باشگاه‌های پرسپولیس تهران (یحیی گل‌محمدی)، سپاهان اصفهان (محرم نویدکیا)، استقلال تهران (فرهاد مجیدی)، گل‌گهر سیرجان (امیر قلعه‌نویی)، مس رفسنجان (محمد ربیعی)، نساجی مازندران (ساکت الهامی) و فجرشهید سپاسی شیراز (علی اصغر کلانتری) با همان کادر قبلی برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند و اگر اتفاق خاص و غیر مترقبه‌ای رخ ندهد با همین نفرات، فصل جدید را استارت می‌زنند.

در طرف دیگر ماجرا چهار تیم تراکتور تبریز ، پیکان تهران، فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان قرار دارند. تراکتور به جای فیروز کریمی، فراز کمالوند را روی نیمکت دارد. پیکان تهران و ذوب‌آهن نیز سرمربیان خود را تعویض کرده اند. تارتار به اصفهان رفته و حسینی سر از تهران درآورده است.  عبدالله ویسی هم جانشین نکونام در فولاد شده است. به این جمع آلومینیوم را اضافه کنید که بعد از توافق با منصوریان، او را برکنار کرد. آنها هنوز از سرمربی جدید خود رونمایی نکرده‌اند اما عدم همکاری با سرمربی پیشین، قطعی و مسجل است

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا