حال خوش دوقلوهایی که بالگرد اورژانس تبریز را به پرواز درآوردند
حال خوش دوقلوهایی که بالگرد اورژانس تبریز را به پرواز درآوردند

مراغه- نهال امید - شرایط جسمانی دوقلوهای تازه متولدشده در ملکان طی روز گذشته موجب شد تا بالگرد اورژانس آذربایجان‌شرقی آنان را به تبریز انتقال دهد و اکنون به گفته مسئولان حال این کودکان به شکرانه امدادرسانی سریع خوب است.

به گزارش نهال امید سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار نهال امید افزود: طبق پیگیری‌های روز جاری حال این دوقلوها پس از گذشت یک روز از انتقال‌شان به تبریز مساعد است و امید می‌رود هرچه زودتر به بهبودی کامل برسند. 

به گفته «وحید شادی‌نیا»، این کودکان روز گذشته در سریع‌ترین زمان ممکن و تحت مراقبت‌های ویژه تنفسی اورژانس هوائی به تبریز انتقال یافتند و اکنون در بیمارستان «طالقانی» بستری هستند.

فرزاد رحمانی، رئیس اورژانس استان آذربایجان‌شرقی نیز روز گذشته از پرواز بالگرد اورژانس هوایی به مقصد ملکان و انتقال این دوقلوها به بیمارستانی در تبریز خبر داده بود. 

اهمیت اورژانس هوایی در مدیریت زمان به ویژه در مواقع اضطراری و انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی برکسی پوشیده نیست و امید می‌رود اینبار نیز پرواز بالگرد اورژانس هوایی تبریز به بهودی کامل جسمانی این دوقلوهای ملکانی منجر شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا