توهین به حریفان در ورزشگاه آزادی عادی شده است
توهین به حریفان در ورزشگاه آزادی عادی شده است

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز با انتقاد از فضای غیرفرهنگی ورزشگاه آزادی، گفت: متاسفانه توهین و ناسزا به حریفان و بازیکنان تیم‌های میهمان در ورزشگاه آزادی تبدیل به عادت شده است.

هوشنگ نصیرزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توهین های تماشاگران استقلال به بازیکنان ماشین سازی، افزود: در روز بازی این دو تیم، توهین ها و فحاشی های رکیک به صورت هماهنگ به خانواده دروازه بان ما انجام شد که معمولا این فحاشی‌ها وقتی در شهرستان‌ها انجام شود، جرایم سنگینی برای تیم های شهرستانی دارد.

وی اظهار داشت: بابت اهانت هایی که به حامد لک در این بازی شد، بنده از او عذرخواهی می کنم و امیدوار هستم در بازی های آینده شاهدتکرار  این قبیل مسایل نباشیم.

نصیرزاده درباره اخراج فردین عابدینی مقابل استقلال نیز گفت: من از جریان این امر کاملا” بی اطلاع هستم و علت آن را متوجه نشدم، اما ما بازیکنی در اختیار داریم که هم میدان‌دار خوب و هم سلطان زدن پنالتی است و امکان ندارد پنالتی‌اش را هدر بدهد و او کسی نیست جز احمد زنده روح.

وی با تمجید از بازی درخشان محمد قادری مقابل استقلال، یادآوری کرد: این بازیکن برای ما شبیه مهدی قائدی است که در این بازی یک گل به ثمر رساند، اما تک تک بازیکنان ما در این بازی مهم چه آن‌هایی که در لیست بودند، چه آن‌هایی که بعدا” وارد زمین شدند، از جان مایه گذاشتند و این پیروزی را با چنگ و دندان به دست آوردند.

نصیرزاده با بیان اینکه تیم فوتبال ماشین سازی نتایج مطلوبی در لیگ بار به دست آورده است و این مساله لزوم نگاه ویژه به این تیم قدیمی را اجتناب ناپذیر می کند، یادآوری کرد: ما مربی بزرگی مثل رسول خطیبی و کادرفنی فوق العاده ای داریم و برد مقابل استقلال در تهران را به آن ها تبریک می گویم.

وی ادامه داد: تیم ماشین سازی امسال بازیکنان شایسته‌ای دارد که با هم قسم شدن خودشان توانستند کار بزرگی مقابل استقلال که روزهای اوج خود را سپری می کند، انجام بدهند.

نصیرزاده اضافه کرد: بازیکنان جوان ماشین سازی در لیگ برتر فصل جاری استقلال را هم در بازی رفت و هم برگشت شکست دادند و توانستند از پرسپولیس نیز در آزادی امتیاز بگیرند و  اگر ۶ بازیکن اصلی ما به دلیل ۴ کارته بودن برابر نفت آبادان بازی می کردند، در آن بازی هم نتیجه مطلوب می گرفتیم.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز امسال با میانگین سنی ۲۴ سال به عنوان دومین تیم جوان لیگ برتر با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی قرار دارد که کسب این نتایج با نفرات جوان و کادرفنی بومی در ابتدای فصل دور از ذهن بود.

  • منبع خبر : ایرنا