توافق شهرداری تبریز و اداره کل اوقاف برای مانع زدایی از تولید واحدهای مستقر در منطقه ۶
توافق شهرداری تبریز و اداره کل اوقاف برای مانع زدایی از تولید واحدهای مستقر در منطقه ۶

شهرداری منطقه شش تبریز و اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در راستای مانع زدایی از تولید واحدهای مستقر در منطقه، توافقاتی حاصل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در دیدار شهردار منطقه شش تبریز با وی، بر اهمیت عمل به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه تولید تاکید کرد.

به گزارش نهال امید ، وی با بیان این‌که وظیفه تمامی ارگان‌ها و نهادها حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان عرصه داخلی است، اظهار کرد: اشتراکاتی بین شهرداری و اداره اوقاف در حوزه زمین‌های وقفی به خصوص در بخش واحدهای تولیدی و اشتغال مردم وجود دارد که تلاش می‌کنیم با همکاری یکدیگر در تسهیل اشتغال و رفع موانع تولید اقدام کنیم.

در ادامه، احمد انیسه، شهردار منطقه شش تبریز با اشاره به مشکل برخی زمین‌های وقفی واقع در این منطقه که به بخش تولید اختصاص یافته است، گفت: هدف ما این است که روند بررسی ادعای مالکیت افراد بر روی زمین‌ها تسهیل یابد.

وی ادامه داد: با کمک اداره اوقاف، تعدادی مسیرگشایی در سطح منطقه نیز انجام می‌گیرد و قطعا پس از این امر املاک مختص واحدهای تولیدی در این نقاط ارزشمند شده و مردم رغبت بیشتری برای تولید و اشتغالزایی بر روی این زمین‌ها خواهند داشت.

وی با بیان این‌که با کمک اوقاف، سرعت اهدای پروانه و احداث واحدهای تولیدی در منطقه افزایش می‌یابد، گفت: مقرر می‌شود تا موضوعات مربوطه با جزئیات بیشتر در جلسات بعدی کارشناسان و معاونان دو نهاد انجام بگیرد.