تعامل اوقاف و آبفای آذربایجان شرقی در راستای تامین آب پایدار
تعامل اوقاف و آبفای آذربایجان شرقی در راستای تامین آب پایدار

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت آبفای استان بر تعامل در راستای تامین آب پایدار مردم استان تاکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل شرکت آبفای استان، از اقدامات این شرکت برای استمرار خدمات رسانی به مردم استان در حوزه آب و فاضلاب و تدابیر اتخاذ شده برای به حداقل رساندن محدودیت‌ها با توجه به مشکلات عدیده موجود در تامین آب مصرفی مردم تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: پیرامون تعامل و همکاری متقابل در راستای استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات اوقاف برای کمک به خانواده بزرگ آب و فاضلاب امیدواریم مشکلاتی در حوزه آب و فاضلاب در برخی مناطق استان نداشته باشیم.

خانی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نیز با بیان این‌که حوزه آب برای جامعه مهم و اساسی است، افزود: این حوزه باید مورد توجه خاص و دقت نظر ویژه قرار گیرد.

وی از حسن همکاری اداره اوقاف و ائمه جماعات مساجد استان در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت عظیم این قشر تاثیرگذار بر فرهنگ مصرف در آستانه تابستان بتوانیم بیش از پیش از حضور روحانیون استفاده کرده و مردم را به مصرف درست آب دعوت کنیم.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، خانی ادامه داد: با تعامل دو اداره و امکان حفرچاه و ایجاد تاسیسات در اراضی موقوفه استان، می‌توانیم از منابع آب‌های زیرزمینی به صورت بهینه برای توزیع عادلانه استفاده کنیم تا مشکلات تامین آب در آینده حل شود.