تردد کامیون‌ها در مرز نوردوز و جلفا افزایش یافته است
تردد کامیون‌ها در مرز نوردوز و جلفا افزایش یافته است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان این‌که طی چهار ماه نخست سال جاری، ۳۱ هزارو۷۰۰دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۲۰هزارو۶۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده است، گفت: دراین مدت تردد کامیون‌ها ۱۸درصد در مرز نوردوز و ۲۹ درصد در مرزجلفا نسبت به […]

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان این‌که طی چهار ماه نخست سال جاری، ۳۱ هزارو۷۰۰دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۲۰هزارو۶۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز جلفا تردد کرده است، گفت: دراین مدت تردد کامیون‌ها ۱۸درصد در مرز نوردوز و ۲۹ درصد در مرزجلفا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

 اورجعلی علیزاده با اعلام این خبر، گفت: پایانه های مرزی جلفا و نوردوز در چهار ماه اول امسال شاهد تردد بیش از ۵۲هزار دستگاه وسائط نقلیه سنگین باری بودند.

وی بیان‌ کرد: درهمین مدت میزان واردات وصادرات از مرز نوردوز ۲۹۲هزارو ۹۴۴ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۵۰هزارو۹۰۰تن بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۱۶۳هزار و ۶۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۵۴ هزار و ۳۰۰تن بوده است.

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(راهداری آذربایجان شرقی)، علیزاده خاطرنشان کرد: در این مدت مجموع مسافر ترددکننده از این دو پایانه مرزی ۴۲ هزار و۲۳۴ نفر بوده  که ۳۶هزار و۵۰۰ نفر از مرز نوردوز و ۵هزارو۷۰۰ نفر از مرز جلفا تردد کرده است.

انتهای پیام