تردد در پارک‌های تبریز ممنوع است
تردد در پارک‌های تبریز ممنوع است

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تبریز از ممنوعیت ورود و تردد در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر خبر داد. حسن زاده با اشاره به اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تبریز و ابلاغ فرماندار، گفت: بر این اساس از روز گذشته هر گونه تردد در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر تبریز ممنوع بوده و […]

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرداری تبریز از ممنوعیت ورود و تردد در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر خبر داد.

حسن زاده با اشاره به اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا شهرستان تبریز و ابلاغ فرماندار، گفت: بر این اساس از روز گذشته هر گونه تردد در سطح پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهر تبریز ممنوع بوده و از شهروندان محترم خواهش می‌کنیم که از حضور در پارک‌ها خودداری کنند.

وی افزود: این اطلاعیه ستاد مقابله با کرونا در پی افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در پیک پنجم این بیماری توسط فرماندار محترم شهرستان تبریز ابلاغ شده است.  

وی گفت: تاکید می‌کنیم که اتوبوس‌های شهری تبریز مجاز به سوار کردن مسافر به مقصد هسته مرکزی شهر نیستند و بر این اساس در پایانه‌های شهید مطهری و شهید محققی به هیچ عنوان مسافرگیری نخواهد شد.

حسن زاده ادامه داد: بر اساس ابلاغ ستاد مقابله با کرونا، هم‌چنان همه فعالیت‌های شهر بازی‌ها در پارک‌ها تعطیل است و ارائه خدمات بوفه‌ها و رستوران‌های داخل پارک‌ها نیز فقط به صورت بیرون بر مجاز خواهد بود.

وی عنوان کرد: طبق این ابلاغیه، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم که مستلزم حضور پرتعداد شهروندان است، تا اطلاع ثانوی ممنوع است و از مدیران سازمان‌ها و مناطق شهرداری تبریز می‌خواهیم که این موضوع را به صورت جدی رعایت کنند و با نصب بنر و اطلاع رسانی‌های لازم، شهروندان را از این موضوع مهم آگاه کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: امیدواریم با رعایت فاصله گذاری‌های اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و البته واکسیناسیون که در حال انجام است، طی ماه‌های آتی بتوانیم بیماری کرونا را در سطح شهر و کشور مدیریت کنیم.

انتهای پیام